• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lillafisfia skrev 2017-10-03 19:06:08 följande:

vad är skillnaden på de från babyplan? :)

De starkaste är de som är extra känsliga - de visar tydligast av allihop. :)
  • lilaemma
    Jojjobe skrev 2017-10-04 05:36:56 följande:

Dagens test ... dock ej på första mogonurinet - dock är strecket nu där utan ändring av ljus eller vrid och vänd . Brutalt ont i ländrygg sen dagen efter sammag..... illamående

te

Den sista bilden ser det klart positivt ut - det borde inte kunna bli så starkt spöksträck..
  • lilaemma
    Jojjobe skrev 2017-10-04 05:36:56 följande:

Dagens test ... dock ej på första mogonurinet - dock är strecket nu där utan ändring av ljus eller vrid och vänd . Brutalt ont i ländrygg sen dagen efter sammag..... illamående

te

Den sista bilden ser det klart positivt ut - det borde inte kunna bli så starkt spöksträck..
  • lilaemma
    ensamärstark skrev 2017-10-04 07:29:48 följande:

Snälla tjejer jag behöver era råd hur jag ska tolka det här..

Igår morse testa jag positivt med testlagret. Fullt synligt o rosa. Här är bilden från igår

Men sen på kvällen fick jag jättemycket mensvärk o ont i svanken. Det molade i hela underkroppen. Fick rosa på pappret o tog ett nytt test. Negativt.

Nu på morgon har jag fortsatt rosa på pappret. Nytt test med morgonurin. Negativt :( fan det är kört va?

Finns det någon chans att det fortfarande är något eller har jag fått en sådan kemisk graviditet.

Är på äl+ 11 idag. Känner mig så förvirrad har aldrig varit med om detta förut :(

Låter tyvärr som kemisk graviditet. Beklagar.
  • lilaemma
    ensamärstark skrev 2017-10-04 07:35:05 följande:

Fan oxå, första gången jag blivit gravid på 7 år...

Beklagar verkligen. Finns ju en liten chans att du bara testat för tidigt, att detta är nidblödning, men negativt efterpositivt brukar inte vara bra....
  • lilaemma
    Andreasplace skrev 2017-10-04 13:20:29 följande:

Jag har försökt att plussa i snart ett år, jag hade nästan gett upp hoppet och ser nu detta Ser ni två streck eller inbillar jag mig? Jag har varje månad försökt att vända o vrida på testen för att se två streck. Jag vill bara veta om ni ser det jag ser. Kram

GRATTIS! :D
  • lilaemma
    MaryLotus skrev 2017-10-04 20:41:52 följande:

Hej!

Jag gjorde ett gravtest från Clearblue idag och tyckte först att det var ett definitivt negativt svar, men sen efter ca 5 min tycker jag mig se ett väääääldigt svagt plus. Vad tycker/tror ni?

CB är kända för spöksträck beställ hem babyplans extra känsliga istället!
  • lilaemma
    Andreasplace skrev 2017-10-05 00:02:37 följande:

Jag ser dock 2 streck.

Fast det där är fel plats. Det ska sitta längre till vänster...
  • lilaemma
    Fröken92 skrev 2017-10-05 10:05:39 följande:

Hej! Är på BIM-3/4 lite osäker. Tog detta imorse men behövde mixa massa med det för att "strecket", som jag tror finns där, ska synas. Vad tror ni? ÄL+10. 

Tyvärr tycker jag det ser ut som ett vitt streck, ingen färg. Tror det är negativt...
  • lilaemma
    Jojjobe skrev 2017-10-05 19:53:39 följande:

Nu på kvällen visade även babyp. Två streck! Så nu är det bara att hålla tummarna att kroppen inte sviker ??

Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester