• beijer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis till er som plusat.

Plopps80 beklagar verkligen :(.

Ulriiz hoppas det tar sig för er snart. Har förstått att ni försökte väldigt länge.

Baby81 har du bild ?

• beijer

Gosis jag vet inte när jag hade ägglossning men jag gjorde första testet 6 dagar innan bim och jag tyckte man såg svagt svagt. Sen gjorde jag nästa test 3 dagar innan bim och fick mera synligt på RFSU röda ;) sen tog jag digitalt samma dag jag förväntat mens fick gravid 1-2 :)

• beijer

Gosis åh sååå spännade :) såg ditt test. Och man såg juh sträck :) du måste lägga in bild på söndag när du testat :) håller tummarna för dej :)
    Har du några symtom ?

Och grattis till er alla som plusat :)
    Blir del namn o inlägg att läsa när man inte kollar varje dag.

• beijer

Gosis grattis :)) åh sååå spännade :) lägg ut bild sen när du hinner :) förstår att du inte kan hålla dej från att testa.

Babyboom jag ser oxå på dina tester

• beijer

GRATTIS gosis :)
    Hur känns d? Jag ringde min bm en vecka efter pluset ungefär. Var där i veckan och skrev in mig. Och ska tillbaka den 20 för att skriva in mig d sista. Sen hoppas jag på att få göra ett ultraljud i vecka 12 som dem sa att man ev kunde få :).

Grattis igen

• beijer

Elmiina jag vet inte varför man får d. D kanske Inte var något vanligt ultraljud utan bara någon koll?
    Är ny på det ställe jag är så vet inte så mycket. Men ska kolla mera den 20 då jag ska dit :) hoppas man får göra ett :)

Gosis. kul att d tog sig på första. Hoppas det håller sig vela vägen nu. Tar ett tag innan man fattar. Jag har fortfarande svårt att fatta fast jag är i vecka 8 går in i vecka 9 imorgon tror jag d blir. Inte så långt. Men en bit är d:)
    Så du skrev om något om ultraljud i vecka 12 fast då skrev du rul ultraljud vad menas med d ?

• beijer

Hej ni som är experter på gravtest. Måste fråga om någon vet om själva gravtesten minskar i själva graviteten ? Tex i vecka 10 ? Eller betyder d att d är missfall när d är såå svagt?

• beijer

Alltså problemet är att jag gjorde ett ultraljud på magen i veckan han kunde inte hitta hjärta som ticka. Dem gör inga vaginala där och han säger att jag trolig inte får komma in te gyn för vaginalt. Han gjorde d på mig för jag var orolig nu är jag ännu mera. Och då tänkte jag om jag gör ett test så kan d lugna mig. Men när d är svagt så vet jag inte om d gör d. Jag är runt vecka 9+5 10 kanske. Får panik. Vet inte vart jag ska ringa. Jag vill bara veta. Har väldigt mycket fet på magen så d var svårt och se. Har inga blödningar inga direkt smärtor mer än ibland ont i ryggen emellanåt. Man såg inte så mö på ultrljudet inte jag heller. Han ska göra nytt efter påsk men klara jag vänta ? Åh

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester