• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-15 10:51:09 följande:
    hej töser..

Testdag i dag men det var ju knappast någon överraskning att det var negativt.. så nu blir det till att vänta på att få ny tid på kliniken och köra med hemmaförsök under tiden.. inte så rolig eftersom våra hemmaförsök inte innebär mys och gos direkt men vad göra man inte liksom...
    Nej vad tråkigt Slemtorsk!

kram!
  • MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-12-19 15:24:52 följande:
    jo jag hade bim den 9:e,fick konstig blödning 8:e ,detta är taget typ 10:e.. inget efter det så det blir digitalt 

Men jösses Pumann!! Nu vaknade jag till här i slummern på jobbet, -testa!!!! Blev ju jättespännande nu! :P
  • MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-12-20 12:07:41 följande:
    har testet här nu .. men ska vänta liiite till =)

Nej men neeeee, jag har ju väntat med o gå på lunch bara för o få se vad du får ... :O

KOM IGEN NU RÅ! :D
  • MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-12-20 12:33:45 följande:
    ha ha.. söt du är!!!

Jag kissade i en burk och skulle testa men har druckit sjukt mkt så kisset va typ vitt .. så jag måste hålla mig nån timme utan att dricka =) jag återkommer jag looovar =) 

Ja happ.. DÅ går jag o äter nu.. hehe
  • MissMollis

Pumann väntar m spänning (som man även gjort halva denna dag;)) till testet i morron. Om strecket var brett inom tid är det väl det som gäller?! Men å andra sidan verkar ju cb va spök-kungen så det gör det svårt o lita på dem... Men va 17 ja tror du e gravid :p

• MissMollis

Va??!! Här får man aldrig slappna av haha Brett streck: me like! :D då spelar d ingen roll om d e svagt

• MissMollis
    Kaos85 skrev 2011-12-21 08:18:16 följande:
    Slänger in fler bilder då man är lite förvirrad...
    BIM +1,+2,+3
    BIM +1 togs på eftemiddagen.
    BIM +2 togs på kvällen med ganska utspätt urin..
    BIM +3 togs imorse vid halv 6. Morgonurin.
    Tog även ett digitalt igår, BIM +2, det skrek INTE GRAVID rakt i nyllet på mig.. Gråter
    På bilden har testerna torkat men de ser precis lika dana ut som efter 4min. Förutom BIM +1, det var lite svagare i början, som man kan se på mina tidigare inlagda bilder.. Det är apotekets egna tester.

Hur som helst så ser både jag, gubben och min bästa vän streck på alla tre.. Är det fel på alla tre tester eller är det fel på CB´s digitala?? Eller är det våra ögon som spökar?? Spökisar?? För tidigt för CB´s?? 

Har tagit MÅNGA tester i mitt liv och aldrig fått falska plus, eller haft stickor som ändrat från negativ till positiv efter att tiden gått ut.. Har ätit 2 kurer pergotime nu.. Kan behandlingen göra så att det kommer streck där som egentligen inte ska vara där?? Vart är mensen?? Känner hur jag börjar bli lite smått galen här så...

Vad konstigt det var med dina tester :/ Och vad hemskt att få ej gravid när man lixom ser strecken hyfsat tydligt oxå.. Jag hoppas att det vänder o blir starkare igen men ev är det kanske som Skrutt skrev med tidigt mf :(

kram!
  • MissMollis
    HelenFr skrev 2011-12-21 06:25:45 följande:
    Vad tror ni om dessa (samma test olika vinklar) Svårt att få med ordentligt på bild, men jag ser ett svagt streck men kanske är mina ögon som lurar mig...

Ser aaaas-svagt.... Svårt o säga om det är testremsan som ger skuggan eller om den är färgad, hoppas det blir starkare!
  • MissMollis
    05091112 skrev 2011-12-21 07:42:59 följande:
    Så, då är jag här igen.

Borde det inte bli starkare?
    Det översta är från igår, längst ner från torsdags

Jag tycker de bli sakta men säker starkare, tror inte det är ngn fara :D
  • MissMollis
    Gummsan skrev 2011-12-21 08:44:50 följande:
    Inget idag heller va? Gråter 

Ser tyvärr inget där :( kramkram
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester