• Squeezy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ebba08 skrev 2011-12-16 12:34:31 följande:
    ÄL+10 och jag ser nåt! Gör ni?
    Japp! Något syns minsann. :)
  • Squeezy
    NämenHej skrev 2011-12-17 09:39:37 följande:

igår morgon överst,och underst är idag morgon. om omnan tittar noga är det ett streck på båda
    Jag kan tyvärr inte se något. Men kanske min dataskärm är lite halvkass.
  • Squeezy

I helgen hade jag äl-känningar. Hade dock inga tester hemma så kan inte bekräfta det. Men skumt ändå, mensen kom den 8:e. Och jag brukar ha 16-17 dagar mellan mens och äl. Oh well, time will tell. Kan ju hoppas på att jag fått en kortare cykel. :D

• Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-21 11:14:40 följande:
    Femmanhuset har offentliga toaletter på andra våningen (på var sida av godisbutiken) som är fräscha och välstädade och alltid luktar gott...... på handikapptoaletterna finns det dessutom små bänkar där man kan lägga ett test i väntan på att minuterna ska gå, bra ljus att fotografera i också och så kan man ju maila bilden till någon här på FL som kan lägga upp den..............

Rutinerad? :P
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-21 11:20:53 följande:
    jupp... pluggar ju i Göteborg men bor 9 mil därifrån så ibland är det mååånga långa timmar innan mannen slutar jobbet, och vem fan orkar vänta tills man kommer hem med att testa när man har tester som bränner i väskan.

Jag har å andra sidan datorn med mig när jag har varit i skolan och kopplar upp på nätet via mobilen så jag kan posta mina bilder direkt ha ha..

Gäller att ha lite koll vet du 
    Låter som något jag skulle kunna göra.
  • Squeezy

Vi kan väl konstatera att vanliga cb och rfsu är skittester.

• Squeezy
    malin7878 skrev 2011-12-22 10:18:24 följande:

Jag måste fråga en sak slemtorsk... har funderat mycket hur det ligger till med detta.

Jag hade "glad gubbe" mån 12/12, tis 13/12 och 14/12. Sedan testade jag inte mer eftersom jag tyckte att smärtan i magen och ÄL-flytningarna hade släppt.

När borde jag ha ÄL då?

16, 17, 18 ungefär. Svårt o säga iom att du slutade testa.
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-22 10:13:56 följande:
    clearblues alla är på 50 mlU men de som inte är digitala är SKIT, jag skulle inte använda ett om du så betalade mig för det.

Preg är säkrare... alla tester kan ge falska plus om man av någon orsak har hcg-höjning ..kan ju bero på kemisk grav tex, men CB verkar ge spökplus varannan gång minst....
    Det digitala är på 25.
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-22 10:45:32 följande:
    nej.. det är de INTE, jag har frågat både clearblues telefonservice och deras återförsäljare, alla clearblues är på 50 mlU och ska (enligt dem) INTE användas förrän tidigast 4 dagar före BIM, men för att få säkert resultat (99% säkert enligt dem själva) bör man vänta till bim.
    I bruksanvisningen på det digitala står det 25 iaf. Dumt att dom skriver det då.
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-22 10:52:57 följande:
    ooo ja... för jag ringde o frågade om det för jag hittade det inte i bruksanvisningen och fick det svaret.
    Jennie83 skrev 2011-12-22 10:48:49 följande:
    Ghaaa, j*vla mobil kamera!!!!

ser på preg testet ja tog nyss, de ha inet gått 5 min sen...... kan ja fota då ja kom hem från jobbe o lägga upp el va tycker ni???
    Köpte ett för ett par månader sedan. Det med veckorindikator. Där stod det 25. Även läst det i någon tråd, därför jag minns det. Resterande vågar jag icke svara på. Dock var det väl ca 50% som fick ett pos resultat 4 dagar innan bim med det testet eller något sådant.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester