• Loouiiisee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

När man ska testa på morgonen. Spelar det någon roll om man dricker lite innan man testar?
    Jag är alltid grymt törstig på morgon hehe 

• Loouiiisee
    Mini Léonie skrev 2012-03-06 14:19:12 följande:
    Louise:
    Nej tyvärr... Vilken dag är du på?

Kom på en ny sak tjejer vad säger ni om att alltid skriva under bilderna vi lägger upp vilken dag det är i cykeln.... eftersom vi är så
    Många måste man kanske fråga om hela tiden annars...

Sista mensen startade 8 feb. Jag brukar ha runt 30 dagar men den är lite oregelbunden så inte
    så super lätt att veta hehe.  
  • Loouiiisee

EQ85: 
    Jag får också sånna där streck på mina tester som jag har testat med nu ifrån testlagret senaste veckan.
    Jag har bim idag, imorgon eller på fredag någon gång. Min är oregelbunden så kan hoppa en dag eller två. Idag är det fyra veckor sen iallafall min senaste mens började. Jag ger inte upp, ge inte upp du heller förs mensen kommit? :)

Här är t.ex. en bild dels omgjord men ändå.

• Loouiiisee
    c89 skrev 2012-03-07 16:55:16 följande:
    Detta streck som syns sitter för nära det andra.

Ja det med :P  

• Loouiiisee
    Mini Léonie skrev 2012-03-09 12:32:43 följande:
    Nära positivt på ÄL test men ser inget på gravtest. Varför testar du med båda sorter? Inväntar du BIM eller ÄL?

Förstår att du inte vågar ta ut något men syns det så som du beskriver så skulle jag våga mig på ett grattis. HOPPAS!!!

Inväntar bim eller är nog kanske en dag över tom :P 
  • Loouiiisee
    Mini Léonie skrev 2012-03-09 12:41:00 följande:
    Men varför testa med ÄL test?

Men åhhh lottapottan det är ju något i magen. LOVAR! Har sett svagare apotekstest än så som varit = gravid.
    GRATTIS! 

Gjorde det bara för att testa ändå 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester