• beijer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

är runt vecka 9-10.
    Men tänkte på d påverkar d fortfarande om man har druckit en del ? Ser att sträcket är starker när d har torkat. Kanske bara ska låta d vara. Har juh inte ont eller blödningar. Borde väl komma snart om d är missfall gjorde ultraljudet i onsdags. Vanligt på magen.

• beijer

Plopps80 alltså av vad jag har läst av andra så har dem sett hjärtljud. Men som sagt är väldigt överviktig. Inte säkert dem tar emot mig. Utan Säger bara vänta. Sen hittar ja inget nummer dit heller :(. Om man gör ett digitalt gravtest med veckor på. Kan ma. Lita på d ? Kommer d stå negativt om d är missfall på gång. ?

• beijer

Plopps80 jag ringde 1177 då jag inte fick tag på gyn i Borås. Men dem kubde inte hjälpa mig. D är så tidigt och hon sa så länge du inte har sammandragningar och blödningar så kan du tänka positivt. Hon sa att jag Ska vänta till måndag och ringa gyn då. Så får väl snällt vänta.
    Aa jag är juh överviktigt. Har ett bim 33 så kanske därför så svårt och se. Och har har juh en del symtom kvar som illamående och spyr ibland och humöret svänger hejdlöst. Så är kanske ingen fara trots allt?

• beijer

Längtan efter ett syskon.

Jag gjorde faktiskt ett till efter typ tre timmar och då drack jag inget ich höll mig. D första jg tog drack jag massor så kanske därför d visade så svagt?
    Men d jag gjorde andra var mera starkare ska göra ett imorgon på morgon urin för att se. Har fyra tester. Jag mår bra blöder inte och har inte ont. Lite i ryggen slutet ibland. Men inte så att jag är jätte lidande.

Tack så mycket kramar

• beijer

Längtan efter ett syskon. Jag är orolig pga av att jag gjorde vanligt ultraljud i veckan och man såg inga hjärt ljUd. Bm sa att d kan vara missfall på gång men behöver Inge vara att d kan vara för tidigt. Ska få göra nytt efter påsk. Dem gör inga vaginal. Och dem på gyn tar inte in mig för jag inte blöder eller har ont. Klart man blir orolig så för att lugna mig så tänkte jag att ett gravtest skulle lugna ner sig. Gjorde inte d först. Men. När ha gjorde d andra och d var lite starkare än första så blev jag lite lugnare. Har inte alls mycket symtom längre heller. Ibland. Visa dagar illamående och mitt humör svänger. Sen mera finnar. Men d är d ända. Och visa dagar känner jah mig inte ens gravid. Kommer nog inte kunna släppa d helt förrän han gör d andra ultrljudet. Kram

• beijer

Elmiina kan säker vara så oxå. Men tycker ändå att jag borde var längre än vecka 6. För hjärtat börjar väl slå då. Skit samma jag får vet efter påsk hur d ligger till. Lär juh märka om d är något fel. För förr eller senare kommer d ut. Tack för penning råd och tips allihopa.

Längtan efter ett syskon
    Aa så kan d vara med. Jag hade inte varit så orolig om d inte varit för ultraljudet som sagt. Men får släppa d pch försöka tänka att så länge jag inte har sjukt ont och blöder så är d ett litet frö som lever där inne.
    Men jobbig vänta. Men tack för all hjälp och tack för peppningen.

Så mysigt med att känna sparken? Hoppas jag är där snart med. Med sista tjeje kände jag d ganska tidigt runt 13-15 kanske om jag inte minns helt fel. Satt i bilen på väg hem från jobbet spelade en låt som jag alltid spelade då kände jah fladder. Sen när jah spelade den låten så satte hon fart jämt. Men denna tråd är till för tester och längtan att då bli gravida. Så ska inte störa mera nu med min gravitet. Ville bara veta om d är normalt att testet visar svagare i gravidtet. Juh längre man kommer in.

Tusen tack Alla för hjälp.

Och lycka till ni som snart har bim och vill plus och grattis till er som har plusat nyligen.
    Kramar till er alla

• beijer

Plopps80. Jag ska ringa gyn på måndag när dem öppnar och prata med dem. Min oro finns fortfarande. Men försöker istället nu tänka att jag har inte ont jag har ingen blödning jag mår illa ibland. Som tex just nu. Så d borde vara så enkelt att d var för tidigt ? Och sen tror jah intre jag är så långt gången som min bm räknar. För han räknar från 9jan då jag hade typ en droppe blod på pappret räknar han som min sista mens. Medans jag räknar från den 14 jan då jag blödde rejält då i två tre dagar sen. Så jag försöker tänka lite så. För jag blir tokig annars. Men självklart undrar ja. Men ska ringa gyn på måndag och prata med dem ich jag hoppa dem ska hjälpa mig. Annars får jag snällt vänta till efter påsk och lita på min kropp och hoppas att d sågs fel och allt är som d ska.

• beijer

Sussii ditt sträck är väldigt starkt tycker jag mot mitt. Och jag ska vara runt vecka 9-10 enligt bm uträkning. Kan inte lägga ut bild är via Iphonen.

Marieulrik. Hur många dagar tog d innan din tester började minska efter missfallet på testerna? Kan testerna öka när fostret är dött?du kanske inte vet?

Håller tummarna för massa plus snart

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester