• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

HelenFr skrev 2011-12-21 09:06:53 följande:
    Ja det är svårt att se på bilden med tycker jag men jag ser svaaaaag färg irl också men det är så svagt så man vågar ju knappt lita på sina egna ögon...

hehe ne förstår det man blir ju lite knas i ögonen efter att ha stirrat på ett ansenligt antal vita test (somi mitt fal iaf) under sin tid som testoman ;P

Men om du ser färg låter det lovande, jag håller tummarna för dig! :)
  • MissMollis
    Liten Léonie skrev 2011-12-21 11:00:26 följande:
    pratade precis med en jättegullig barnmorska som berättade att flera märken nyligen fått besked om att återkalla alla test. hon ville inte nämna något märke men bad mig sluta testa och låta naturen ha sin gång...

Hehe undrar om det var hennes sätt att råda bot på den allmänna test-hysterin eller om det verkligen stämmer? :P Och undrar då veeerkligen vilket/vilka märken som menas.. Hmmmmm :)
  • MissMollis
    Vadhänder skrev 2011-12-23 01:44:25 följande:
    Det var inte mensen som satte igång, det blev missfall :( jag som hade börjat ställa in mig på en liten. Men naturen gjorde sitt, så det var inte meningen att h*n skulle komma till världen :(

Å nej!! Jag beklagar verkligen! kram!
  • MissMollis
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-23 06:32:08 följande:
    Brukar testlagret ge spökstreck. Är på bim-6 och fick detta. Dock väldigt utspätt morgonurin.. Tycker mig ana något svart. Eller är det bara en markering vart strecket ska sitta?? Lägger upp en ored och en red...

Oj det var inte lätt att se, men jag ser skuggan men det ser inte ut att vara färg eller ser du? Jag kan få på testlagret att man ser testskåran medan testet håller på att torka men får annars aldrig ett "ritktigt spökstreck" på dem -om man nu kan säga så :P
  • MissMollis
    Gummsan skrev 2011-12-23 07:30:18 följande:
    Gråter 
    Hmm .. nee ser inget :( Men du hade väl massa dagar kvar har jag för mig?!
  • MissMollis
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-23 07:32:50 följande:

Jag vet inte..det såg färgat ut irl.. Men är ju så tidigt ännu. Bara bim-6 så jag vågar inte hoppas något ännu...

Ah men då finns det ju hopp, mina skuggor på dem ser verkligen inte färgade ut bara skugga .. :)

Jag är oxå på bim -6 men denna månad har ja bestämt för att inte testa om inte mensen är sen, tycker d e så jobbit med minus hela tiden.. :/ Men måste erkänna att d kliar i fingrarna o som tur e har ja inga test hemma för då hade jag nog redan avverkat en hög hehe:)  Hoppas du får stakare iaf!! :D
  • MissMollis
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-23 07:40:21 följande:

Haha ja jag är verkligen helt testgalen och har tyvärr massor av test hemma Har ett cb som jag tänkte unna mig  som julklapp imorn Annars har jag massor av testlagret :)  
    Fniss ja det e ju helt omöjligt när man väl har dem, gjorde av med 15 stickor förra månaden -gaahhhh O vad rolig du är med julklapp hahaha -hoppas den levererar oxå!!

Nä jag e på "detox" denna månad så inga test här inte för när man väl kissat på det det första så bara rasslar det till  hehe 
  • MissMollis

Ja det kan vara bra o ta en paus från testandet, men jag tänker ju fortf 24/7 på gravsymtom så det blir väl nästa utmaning ngn form av mental träning ;P

Löjliga fam. nu kommer jag o smygkolla i denna tråd under familjestormen i morron så du måste lägga upp bild på julklappen!!!! :D

Men Pumann alltså jag e envis tror det är ngt på tillväxt i din mage :D Jag hoppas iaf!!

• MissMollis
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-23 08:05:38 följande:
    Tyvärr kommer jag inte kunna lägga upp bild imorn. Har bara iphonen då.. Men jag kommer att skriva vad det visar

a men ok då, det får duga :P
  • MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-12-23 08:37:48 följande:
    =) jag hoppas ju också men ... känslan säger annat =) man är så van vid neg så besvikelsen ska inte få slå ner mig igen =) men får ev ringa gyn idag ,ont ut i ryggen och allt med livmodern .. kanske är uvi

Ja tyvärr har man blivit van att bli besviken, men skam den som ger sig -det kommer ju att ta sig man vet bara inte NÄR...

Låter som en bra ide o ringa o kolla upp för att utesluta mindre bra saker. Det är ju så svårt eftersom mkt som kan va gravsymtom kan va annat oxå, denna djungel alltså :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester