• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hinner inte läsa ikapp men såg löjliga familjens test!!!! Ser ju jättelovande ut!!! O slemmis Grattis!!!!! Kram o go jul till alla

• MissMollis

Skrutt det där ser abs inte ut som ett spök!!! Väntar otåligt på ditt morrontest :P

Nu måste ja googla på borago tror jag, har försökt sen i januari o haft två mf under den tiden så nu tycker ja att d e dax för nåt o gro fast ordentligt där inne :)

• MissMollis
    Sunliight skrev 2011-12-25 11:20:50 följande:
    Hej alla!

Hoppar in här då jag tog ett test imorse! Är på BIM -3 eller 4, tror ägglossningen var någon dag sen så störst chans är att jag är på BIM-4, så det är tidigt! Men det är ju juldagen och folk ska ut, och jag vill inte dricka alkohol om det är en bebis i magen så tänkte att jag tar ett test och ser

Jag ser suuuuupersvagt streck! Men då menar jag verkligen jättejättesvagt, men eftersom jag kan se det, då finns det väl ändå? Men man blir ju mupp av att kolla, så lägger in två kort så ni får se! Det syns lite tydligare i verkligheten, men inte mycket. Hoppas ni ser det också!!!

Jag har bärbar dator, och vinklar man skärmen ser man mer hah! Har tagit med mobilkamera som inte är den bästa!

Jag ser ett svagt men brett fint streck på båda, ser ut o vara färgat oxå så det är nog ngt där inne! :D
  • MissMollis
    ledarsuggan skrev 2011-12-25 11:31:54 följande:
    Det understa är gårdagens (torkat)
    och det översta är idag.
    Tror nog att jag kan börja hoppas!
    Sambon tycker jag ska lugna ner mig men det är inte så lätt efter två ärs försök och ett missfall undertiden!

ser tydligt strecken, det va ju lite trixad bild men strecken va så starka så antar det syns ganska tydligt irl oxå(?!) o då tror jag på litet pyre i din mage :D
  • MissMollis
    kanske 4a skrev 2011-12-25 12:03:01 följande:
    Jag får fnatt, ingen mens än, rejäl molvärk som kommer och går. Jag får panik snart, nu vill jag ha ett plus eller mens, fixar inte ett X till, då är det kört för oss Gråter Testade inte idag, har bara två tester kvar. Sena svaga plus har aldrig betytt något positivt för mig så det är svårt att hoppas. Kanske ska beställa från testlagret, men det är ju inte så mycket vardagar nu.

Grattis alla som plussat, ser streck på många av testerna ni lagt upp, orkar inte kommentera alla dock. Ledsen, är inte på bra humör idag.

kram   

Meeeen :(
    Hoppas det inte är x!! 
    kram!
  • MissMollis

Oj så mkt postiva besked :D

GRATTIS Skrutt!! Hurra för dig!

o GRATTIS Slemmis hoppas första dagen som fru känns fantastisk!:D

• MissMollis
    Loouiiisee skrev 2011-12-25 14:16:50 följande:

Ser ni något?

ser men väldigt svagt :)
    Helenmedh skrev 2011-12-25 14:31:05 följande:
    Louise: Jag ser!

Detta är taget när jag hållt mig en timma, kort taget inom tiden.. Någon som ser nåt? 

ser nåt men väldigt svårt o säga om det e riktigt el spök, håller mina tummar för dig :)
  • MissMollis
    Helenmedh skrev 2011-12-25 14:38:56 följande:
    Grattis slemmis till bröllopet!!

Och ja, men nu har jag fått tre stycken där man kan se ett extra streck så jag börjar hoppas !  

det låter bra hoppas hoppas! så spännade när man börjar ana de där åtråvärda strecken :)
  • MissMollis
    Helenmedh skrev 2011-12-25 14:43:20 följande:
    Ja alltså 4 månader utan en aning till streck och nu har jag fått tre stycken som man kan iallafall ana! Känns trevligt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester