• beijer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Aa plopps80 d är värt d. Ska testa med gyn i Ulricehamn först. Ska ringa kl13 igen.
    Aa vet hur d är att leta symtom var lika dan. Så jobbigt. Och man blir såå ledsen när man inget sträck får. Jag tyckte alltid se något på mina tester. Sen bestämde kag mig för att skita i d och pausa för jag var besatt. Och pang då blev jag gravid.

Aaa653 jag tycker man ser ett svagt svagt sträck på ditt test ?

• beijer

Tror Inte jag behöver kolla upp d nu. Fick lite ljus rosa på pappret. Blääää så deprimerad jag blir nu.

• beijer

Mm ska ringa kl 13. Eller om jag ska ta d med min bm kl 13,50? Fast har ont i ryggen och magen till och från. Så troligt att d är missfall på gång. Usch hoppades att hav aldrig skulle behöva vara med om något sånt här. Fast heller nu än ett sjukt barn

• beijer

Men har även mensvärk magen och ryggen som kommer och går. Nästan som förvärkar eller hur man säger. Men visst behöver inte vara något. Dem får kolla mig så jag får vet vilket. Är mellan 9-10 tror jag.

• beijer

Plopps80 min bm hjälpte mig inte :((( men har fått en tid till gyn kl 9 på onsdag så bara vänta. Lite mindre oro nu

• beijer

Vill bara meddela er som har svarat och hjälpt mig med mina frågar angångde min oro om missfall. Och idag var jag hos gyn och man såg en. Fin liten bebis som växte :) är i vecka10+4 idag. Och att mina gravtest är svaga kan inte ha någon betydelse då :) för allt såg ut precis som d skulle. Så nu ska jag njuta av min lilla bebis som växer i magen:).

Och tusen tack alla som har tagit sig tid att svara mig och sånt.

Lycka till nu alla

• beijer

Hejsan tjejer. Ni som är duktiga på tester. Det finns ingen som jag kan maila en bild som sen kan lägga ut här och kolla om d är sträck eller inte ? D är RFSU röda och d är åt en kompis som vill veta. Hon ska haft mena igår eller idag eller kanske imorgon. Hon är inte hundra redigt.
    Hon gjorde ett testhäromdagen samma test med inget syntes då. Men idag fick hon detta som jag vill maila te någon.
    Hon gjorde testet på eftermiddagen hon kissade typ en timme innan hon gjorde tester. Så vi ville kolla med er som är duktiga på att analysera tester. Hoppas d finns någon. Man kan mail?

• beijer

Babylöngtan20 nu har jag skickat till dej. Skrev fel mail tee gånger haha. Men nu tror jag fick rätt.:) tack för hjälpen

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester