• BebisVagga

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-04 09:02:03 följande:
    jag ser ett rosa streck =)
    ja jag ser med rosa streck.. men i kanten på det vita strecket.. så det e nog bara färgrest..
  • BebisVagga

la upp detta igår... idag.. FETT INTE GRAVID..

så undrar vad felet var med detta... Morgonurin efter 4 minuter.. jaja.. fel på det e det iaf för jag e INTE gravid hur mycket än testet skulle säga att jag e det
  • BebisVagga
    Squeezy skrev 2011-12-05 08:28:51 följande:
    Men då. ;( Var det blankt idag? :O
    japp.. helt vitt...

o för mej var faktiskt det från igår +.. så fattar faktiskt ingenting...
    det VAR rosa.. varken vitt eller grått...

eller inbillar jag mej?!?!?!?!?!?!
  • BebisVagga
    Squeezy skrev 2011-12-05 08:32:12 följande:
    Ja, gårdagens var ett plus för mig med. Säker på att dagens inte var fel på då? Ta ett till!
    nu har jag redan kissat jue......
    ska sluta testa hatar tester.. hur FAN kan man få + fast man inte e gravid.. jag pissar ju inte cocacola lixom
  • BebisVagga
    MissMollis skrev 2011-12-05 08:36:56 följande:
    Inte för o va neggo nu men tycker nog att det ser ut som rosa i kanten på testremsan (har fått liknande men då lite tunnare streck i kanten) för tycker inte det e helt rätt placerat, men jag hoppas jag har fel.. Det kan ju å andra sidan hinna ändra sig oxå du har väl ett par dgr t bim. Håller tummarna! Glad

HÄR har ni dagens test.. för mej NEGATIVT...
  • BebisVagga
    Squeezy skrev 2011-12-05 08:46:36 följande:
    Fast man ser ju ett streck där...
    jo.. men nu e bilden 20 minuter efter testet gjordes.. o e det rosa eller grått??? vist testerna e inte av samma märke, men spelar det någon roll??
    jag ska isåfall vara på BIM idag.. 4+0... o plusar man inte då så e man verkligen inte i den veckan... så antingen e jag i 3+3 eller nått eller inte gravid alls...
  • BebisVagga
    Bellatrixx skrev 2011-12-05 08:50:23 följande:
    Är inte det där ett RFSU? tycker minsann det är positivt, jag hade sådär svagt i början :)
    Hoppas det är det, grattis! :) 
    japp.. rfsu test.... ska svänga inom apoteket idag o köpa CB... o ta i morgonbitti..
    Hatar dessa stickorna nu..

på dem stickorna med 10mlu blev jag lurad hela tiden.. har väl lite av ämnet o urinen i mej själv så plusade på alla haha..
  • BebisVagga
    MissMollis skrev 2011-12-05 08:53:31 följande:
    Det där strecket såg mer "rätt" ut men som du själv skriver svårt o avgöra färg.. Jag forts hoppas.
    sålänge inte mensen e här så kan man ju hoppas... men BIM idag tror jag inte på.. då borde man se säkert..
  • BebisVagga
    Savann skrev 2011-12-05 08:56:14 följande:
    Hej! Jag har erfarenhet av de där testerna och först visade det svagt plus sen 2 dagar efter helt vitt jaha tänkte jag inte gravid då och ställde in mig på det men kände efter en vecka att jag skulle ta ett nytt test som då visade starkt positivt fast det var ett annat test (Apotekets) så visst kan man vara gravid ändå tror att de har olika känslighet fast det är av samma märke

Lycka Till!!
    kanske ska köpa ett CB o ett apotekens..
  • BebisVagga
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 08:56:30 följande:
    Dessutom.. så ser jag ett streck på RFSU-testet också.. ska jag förstärka?
    får du gärna göra... fyll i lite rött med HAHA
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester