• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-15 18:32:22 följande:
    Jaha... Mer brunt har det inte kommit men jag har fått lite mer värk i ryggen...
    Soffiie skrev 2012-01-15 18:35:05 följande:
    här .händer ingenting men har ont i magen och ryggen mens snart tror jag

Nä du tantskrälle, här kommer du inte förbi! Nu är det så här att vi ska alla plussa nu och fixa en babyboom i september, och hör sedan!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Simbolina skrev 2012-01-15 18:59:16 följande:
    vad kan man tro om detta? Det är tyvärr en väldigt suddig bild, mobilen är inte det bästa att fota med...

Tycker det ser ut som strecket sitter för långt ut och det ser tyvärr ut som färgrester. Men jag vet inte vilket test det är och vart strecket ska komma upp.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Simbolina skrev 2012-01-15 19:24:16 följande:
    Testet är ett RFSU-test som jag tog imorse. Jag köpte ett 2-pack och testade med den andra stickan igårkväll. Då såg det ut såhär:

Svårt att se då bilden är liten, kanske anar en skugga. Men här ser man ju tydligt färgresterna till höger.
  • kanske 4a

Jag brukar inte få bruna flytningar innan mens, men däremot några dagar innan äl. Men så länge det inte kommrer blod kan du ju fortsätta hoppas. Vi testar i morgon igen :)

• kanske 4a
    deecember skrev 2012-01-15 20:32:29 följande:
    Flera dagar med starka ÄL-test streck. När skulle ni räkna ÄL?

Ja 13:e skulle jag nog också säga.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-15 20:36:40 följande:
    Kanske4a: va så säker!!måste se om det blir starkare trots brunt!

Kanske kommer flod i natt..

Det konstiga är att min temp fortfarande är hög!!

Ja men det är ju ett bra tecken, att tempen är hög.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-15 21:00:30 följande:
    Hoppas det! Fick för mig att den skulle sjunka innan mensen kom?

Ja det ska den göra, lite olika hur långt innan. Men sista cykeln sjönk den flera dagar innan, tror att en dag till några timmar innan är vanligast.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-16 08:03:37 följande:
    Tillbaka på ruta 1, färskt blod!

Men jag är glad att jag fått mina första spontana mens sen aug! ;)
    Får försöka va pos!

Tack för all peppning o stöd!

Neeej, men vad skumt att tempen är hög ännu Rynkar på näsan

kram!!
  • kanske 4a
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-16 08:29:59 följande:

Godmorgon tjejer,
    Jag har en ursuel morgon och mår jättedåligt och innan jag gick till jobbet var det en massa gråt hemma.
    Bim-2 alt 3 idag och det kom som utspätt blod i mitt urin på morgonen så ja, det är väl bara att...ja vad ska man säga.

Brydde mig först inte om att kolla på testet då jag var så ledsen, men när jag sen kollade kanske jag såg nån skugga men jag menar, urinet var ju lite rött.

Feel free att analysera, trixa etc....jag kan ä'ndå inte bli mer ledsen än vad jag är nu...

Jobbigt att du är ledsen, men du jag ser faktiskt också en skugga. Ge inte upp än, det är jättevanligt med en liten blödning när man skulle haft sin mens. kram!!
  • kanske 4a

Ok tjejer här kommer mitt bidrag för idag, äl +8. Take it away! :) Symtom: Svidande bröstvårtor, drag i ljumskarna, molvärk, finnar som kom för några dagar sedan. Brukar inte känna så här redan, men jag är säkert skenis som vanligt.

Två bilder, samma test en inverterad. Det översta är från one step mäter 10 miu, det understa från saveon mäter 20 miu och det är också de testen jag fått positivt tidigt med förut.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester