Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nä du tantskrälle, här kommer du inte förbi! Nu är det så här att vi ska alla plussa nu och fixa en babyboom i september, och hör sedan!!
Jag brukar inte få bruna flytningar innan mens, men däremot några dagar innan äl. Men så länge det inte kommrer blod kan du ju fortsätta hoppas. Vi testar i morgon igen :)
Godmorgon tjejer,
Jag har en ursuel morgon och mår jättedåligt och innan jag gick till jobbet var det en massa gråt hemma.
Bim-2 alt 3 idag och det kom som utspätt blod i mitt urin på morgonen så ja, det är väl bara att...ja vad ska man säga.
Brydde mig först inte om att kolla på testet då jag var så ledsen, men när jag sen kollade kanske jag såg nån skugga men jag menar, urinet var ju lite rött.
Feel free att analysera, trixa etc....jag kan ä'ndå inte bli mer ledsen än vad jag är nu...
Ok tjejer här kommer mitt bidrag för idag, äl +8. Take it away! :) Symtom: Svidande bröstvårtor, drag i ljumskarna, molvärk, finnar som kom för några dagar sedan. Brukar inte känna så här redan, men jag är säkert skenis som vanligt.
Två bilder, samma test en inverterad. Det översta är från one step mäter 10 miu, det understa från saveon mäter 20 miu och det är också de testen jag fått positivt tidigt med förut.