• beijer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

En kompis skickade detta. Hon har bim på lördag är detta positivt eller negativt? Är RFSU röda.

• beijer
    Jacqueline skrev 2013-12-26 17:33:45 följande:
    Ser bara ett streck ,negativt.
    Jag tycker man ser ett svagt svagt till sträck. Men kanske inte finns? Här är en annan bild hon skickade.
  • beijer
    K J skrev 2013-12-26 17:34:30 följande:

Ser man bättre nu? 

Jag tycker man ser på översta ett svagt sträck.
  • beijer
    Jacqueline skrev 2013-12-26 18:06:37 följande:
    Aah där syns två streck ,dock ger RFSU sådana och är det inte rosa så är det spök...har själv fått så på dom stickorna och blev lurad.

Rekommenderar clear blue ,känsligare och tydligare.
    Aha d visste inte jag ska säga d. Men hon har använt ett annat med. O tycker man ser lite svagt på den oxå ? Här är bilden
  • beijer
    Jessicastar skrev 2013-12-26 19:17:27 följande:

Testar igen ;D

Det hade jag tagit som positivt. :)
  • beijer
    Jacqueline skrev 2013-12-26 18:06:37 följande:
    Aah där syns två streck ,dock ger RFSU sådana och är det inte rosa så är det spök...har själv fått så på dom stickorna och blev lurad.

Rekommenderar clear blue ,känsligare och tydligare.
    Här ser man kankse lite bättre ?
  • beijer
    Jacqueline skrev 2013-12-26 20:11:49 följande:
    Hur tidigt är dessa tagna?Är det BIM eller före?efter?Kan ju vara för tidigt ,jag ser streck på alla asså men det är så väldigt svagt och nästan omöjligt att urskilja färg :-/
    Alltså hon ska ha mens på lördag o dom är tagna igår tror jag. Hon skickade dom till mig igår. Aa man ser juh på dom alla. Men RFSU mäter väl 50 typ? Är inte d ganska myclet mot dom andra ? Tänker att d kankse är bara är spök?
  • beijer
    Jacqueline skrev 2013-12-26 20:17:27 följande:
    Jo precis RFSU mäter från 50 medan exempelvis clear blue mäter från 25 både på sitt vanliga CB-plus och det digitala...tänker ju att OM det nu är en graviditet så bör hon få gravid på digitalt på BIM om det är på lördag smile1.gif
    Aa borde hon få. Se om hon väntar o ta mer test. Bett jenne ta annat test se om hon gör d för att se om d Vidar något där. Tex clearbkue ?

Tack för hjälpen
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester