• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-01-16 09:24:37 följande:
    Vad tror ni andra? Också att förra veckan va fel och att jag ägglossa på dag 20-21?

Jag vet inte vad jag ska tro om dig längre Flört Jag har väldigt svårt att tro att CB var ett spökstreck. Jag lutar nog mer åt tidigt missfall, kemisk grav, därför äl testen är svagare nu också. Men eftersom du har pcos kan ju äl-testen bli missvisande. Men då borde inte CB gett ett sådant plus. Jag hoppas fortfarande att det är de sista gravtesten du tagit som är dumma och att du kommer få ett plus snart. Men mys på för säkerhets skull!

kram
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Kan någon ändra kontrasten på min bild med, har bara paint hemma :(
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    kanske 4a skrev 2012-01-16 12:48:10 följande:

Aha tack för tipset!

Och för titten på tester Glad Det är ju väldigt tidigt än så jag försöker att inte dra några slutsatser av det.
  • kanske 4a
    Jennie83 skrev 2012-01-16 13:02:50 följande:

Kanske fyra´test

kolla kolla =)

Huuu det här är läskigt, vågar inte tänka tanken men gör det ändå. Tack för hjälpen!
  • kanske 4a
    whywhy skrev 2012-01-16 14:00:35 följande:
    samma test oredigerat ca 10 min senare....

och redigerat.... är det vanligt med sk spökstreck på testlagrets? Jag har aldrig fått det, och jag har testat mååååånga genom åren!

Det liknar mitt men ditt streck är nog lite tjockare. Hoppas hoppas!
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-01-16 15:56:16 följande:
    whywhy.. det ser braaaa ut!!!! bim-9?????äl+7 bara .. ooohhh .. man blir ju sugen att testa men bara äl +4 antagligen.bim-10

Nä men stopp nu, BIM -2 och -1 var det väl ändå :)
  • kanske 4a

Suck jag vill inte hoppas så här mycket, kommer bli så ledsen. Varför skulle det ha blivit något denna gången, vi prickade ju inte riktigt äl nu heller och med bara en äggledare dessutom. Varför ska det komma dumma skuggor om det inte är något. Det känsligare testet jag tog igår och idag borde ju visat lite mer nu och inte helt neg. Blä, tur att jag har måååånga tester och flera dagar kvar till BIM. Behöver inte bryta ihop redan. Fast jag har rejäl molvärk och ömma bröst, så mer skenis än så här kan man nog inte bli.

• kanske 4a

Just det ja, grattis anyminutenow!!!! Glad

• kanske 4a
    kanske 4a skrev 2012-01-16 16:09:17 följande:

Nä men stopp nu, BIM -2 och -1 var det väl ändå :)
    Oj ursäkta, ser att du pratar om whywhy och jag om anyminutenow Glad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester