Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tack för hjälpen
Tack för hjälpen
Ser ni skriver om RFSU röda att dom inte visat innan bim att d bara är spök då? Jag fick plus tre dagar innan med röda RFSU o nu ligger min dotter på två månader jämte mig o ammar så d behöver inte alls vra spök för att d visar innan på RFSU röda som mäter 50.
Har även en kompis som pulsade igår med ett clearbliue.
Då hon hade bim igår. O innan hon tog d så har hon oxå tagit RFSU röda o fått på d med. Har lagt ut bild på d nu för någon dag sen för fråga om råd.
Så behöver inte alls vara spök
Har dock inte läst alla inlägg bara den sista sidan.
Hejsan någon som vill hjälpa en vän. Är en bild på hennes gravtest är d negativit? Hon förväntar menstration idag.
Hjälpa min vän skulle d stå :)
Sen undrar ja om RFSU röda om d är vanligt att man får negativt på dom 3 dagar innan menstration o man använt kvällsurin o sen får positivt från testlagret mä middags urin på samma förväntad menstruations dag ? Kommer två bilder här. En på RFSU o en på testlagret o d är två tester o dom är tagna på en stund strax efter varandra.
Är min väns bilder. Inte mina.
Oj blev fel trodde d gick skicka två bilder. Här kommer RFSU röda
La juh in tre bilder för någon dag sen. O fått svar på dom. Men min vän undrade nu mä. Är d normalt att dom är så svaga plus på samma dag man förväntar menstration?
O sen undra vi även om någon vet om man har en menscykeln på 32 dagar. När kommer ägglossningen ske då?
Här är bilden vi la ut för någon dag sen. Är d svagt för vara på bim dagen eller vad heter ?
La juh in tre bilder för någon dag sen. O fått svar på dom. Men min vän undrade nu mä. Är d normalt att dom är så svaga plus på samma dag man förväntar menstration?
O sen undra vi även om någon vet om man har en menscykeln på 32 dagar. När kommer ägglossningen ske då?
Här är bilden vi la ut för någon dag sen. Är d svagt för vara på bim dagen eller vad heter ?
Hejsan. Jag Skriver åt en vän. Hon är inte medlem här. Men hon gjorde ett gravtest nu vid elva halv tolv. O hon fick ett svagt sträck. Kan hon räkna det som positivt ? Hon vet inte riktigt när hennes mens ska komma. Hon gjorde även ett test i förgår men det visade inget. Hon använde test från billigatester. Hon har köpt ett test från Apoteket som hon tänkte testa med. När kan hon utföra det ? Hon har inte kissat eller druckit sen typ 11-11,30 Kan man lägga in bild på testet så kanske ni kan säga vad ni tror ?