• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Manza: jag ser något svaaaagt! När har du bim?

• Elizabett

Eleminan: För mig tog det några dagar innan det blev starkare, så testa igen imorgon eller på fredag! :)

• Elizabett

Hej tjejer! Testar så klart alldeles för tidigt nu, typ äl+7-8. Har ingen koll på min cykel eftersom detta är första riktigt cykeln efter ett mf i november så jag vet inte när jag har bim. Tog ett test igår som var totalt blankt men i morse så jag ett (VÄLDIGT) svagt streck inom tiden och jag tycker man anar det på denna bild också. Någon som ser något eller har erfarenhet av testlagret? 

• Elizabett

Gubbenhilfe: Tack så mycket! Får ha lite is i magen och testa igen om nån dag. Var det länge sen du fick ditt plus?

• Elizabett
    gubbenhilfe skrev 2014-01-18 11:39:46 följande:
    Jag plussade den 10/11 på farsdag. :)

Men åh! Grattis! Vilken vecka är du i nu? Vi har sjuårsdag i slutet av januari så det hade ju varit kul att få ett plus lagom tills dess! :)
  • Elizabett
    sofie1990 skrev 2014-01-18 14:56:19 följande:

kan knappt fatta tog detta nu:D wow vilket lycko rus !!!
    Grattis!!! :)
  • Elizabett

God morgon! Mitt test idag äl+7-8. Ser återigen ett svagt streck och bilden är tagen inom tiden men jag börjar känna att testlagret inte är tillförlitliga. Ska köpa något annat test och testa igen om några dagar!

Vilka test ger inte spök?

• Elizabett
    Sofiakb skrev 2014-01-19 09:37:27 följande:
    Nämen! Ser ju nästan ut som vi lagt upp samma test :) jag har fått massor med spök på testlagret, vill egentligen inte testa med dom men har så många kvar :/ när mina är slut tänker jag bara köpa cb, digitalt om plånboken tillåter och testa tidigast bim-3 för det här blir man ju tokig på >_
    Haha! Känner likadant! Hur många dagar efter äl är du?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester