• Langtarmassa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ljushuvudet skrev 2011-10-18 17:48:15 följande:
    Skriver inte ofta i tråden men följer den varje dag. Ville bara skicka en liten kram till dig!
    Tack :)
  • Langtarmassa

Jag testade positivt lördag för 1 vecka sen, blödde sen sönd till tisdag och på tisdagen visade det negativt.. BM och på VC sa dom att det troligtvis var ett tidigt missfall trots att det inte visade efter ett par dagar..

• Langtarmassa

Åååhh så glad jag vart nu, positivt på äl-test idag. Tidigt mf för två veckor sen, så kroppen tycks inte ha kommit ur gängorna så jätte mycket.. :D 

Så innan året är slut hoppas jag på att ha nya test å visa er.. ;)

GRATTIS till alla som plussat :D :D 

• Langtarmassa

Om teststräcket på äl-test blir starkare än kontrollstrecket är det väldigt positivt då eller galet?

• Langtarmassa
    viochdu skrev 2011-10-29 18:26:13 följande:
    Det är så det ska vara. Lika starkt eller starkare.. Jag säger bara LIGG på för fullt hela helgen. ÄL om 24-48 timmar. Så starta nu :)
    ¨Misstänkte det, men var inte helt säker då jag inte fått ett starkare teststreck än kontrollstreck innan, utan bara lika starka.. 

Men ja, i fredags, igår, idag, imorn och tisdag ska det garanterat mysas allafall :P

• Langtarmassa
    viochdu skrev 2011-10-30 07:46:38 följande:
    Bra!

Slit ut mannen din bara :)
    Haha nejdå, nog snarare han som sliter ut mig isåfall.. :)
  • Langtarmassa

Ni får ju mig att bli testoman också å vilja analysera tester :P

Men hade ju äl i helgen, så får la vänta till efter helgen innan jag testar iallafall ;) 

• Langtarmassa

Få se nu då innan jag måste till jobbet.. :P

• Langtarmassa
    Langtarmassa skrev 2011-11-02 06:12:38 följande:
    Få se nu då innan jag måste till jobbet.. :P
    å innan jag hann skriva så dök dom upp på min skärm..
    Men det såg ju inte nå vidare ut.. :/ (eller så är jag blind) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester