• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

V79 skrev 2014-01-20 08:13:25 följande:

Det är så svårt att tänka på annat och vänta med att testa när man kunnat ana ett streck på testet. Lycka till och jag håller tummarna att du får ett fint plus när du testar igen.
    Tack! Jag känner mig lite mer manisk efter att ha fått mf, vill bara lyckas nu! Har inga barn sen tidigare heller... Är du gravid nu?
  • Elizabett
    V79 skrev 2014-01-20 09:33:45 följande:

Det förstår jag, blev också så efter första missfallet i oktober som var ett extremt tidigt missfall. Jag blev gravid igen och fick ett till missfall i dec och plussade nu i jan så jag vågar inte riktigt hoppas än, känns mer som jag väntar på missfall.
    Beklagar! Har kroppen kommit igång snabbt efter dina mf? Jag var i v.21 så det tog ett tag innan allt kom igång igen, det här är mitt första försök efter förlusten! Håller tummarna för oss båda! :)
  • Elizabett
    SysterAnna skrev 2014-01-20 12:44:49 följande:

Otålig som man är smile1.gif 4 timmar blåstid och taget vid lunch. Bim - 5. Detta är väl ändå positivt? 
    Ser lovande ut! Så kul! :)
  • Elizabett

Hittade ett test hemma, kunde ju inte låta bli! Tyckte strecket såg rosa ut med blotta ögat men det blev som väldigt rött överallt så jag vet inte om det är giltigt. Får man ofta spök med dessa tester?

• Elizabett
    majja77 skrev 2014-01-20 18:03:40 följande:
    Helt klart synbart rosa svagt men det syns

Åh tack! Du ger mig lite hopp!
  • Elizabett
    V79 skrev 2014-01-20 22:52:15 följande:
    Ser ett tydligt rosa streck även om det är svagt.

Tack för att du skriver! Tyvärr blev det inget sånt där streck i morse på testet. Det blev inte lika rött på andra ställen heller, måste ha varit nåt fel på det jag tog igår. Nu är jag ju fortfarande väldigt tidigt ute så jag ger inte upp riktigt än! :)
  • Elizabett

,

majja77 skrev 2014-01-21 07:55:11 följande:
    heeelt ärligt så kan det vara något på gång, syns svaaaagt rosa jue..spännande..kommer nog stegra fint det där

Åh tror du? Så glad jag blir, även fast magkänslan säger att det inte blev något den här månaden....
  • Elizabett
    MammaMia93 skrev 2014-01-21 09:54:32 följande:
    Kan du testa att fota i annan vinkel eller utan blixt? För som det ser ut nu tycker jag att det ser ut som att det bara är remsan där färgen ska fastna om man är gravid.. :/
    Elliot 30 December 2011 <3

Det är inte fotat med blixt...
  • Elizabett
    SysterAnna skrev 2014-01-21 09:59:58 följande:
    Är det test från tradera? Jag fick ganska svagt på tester därifrån men tydligt positivt med clearblue samma dag. Hoppas det är äkta! 

Nä, det är test från bäst på test tror jag! Får testa igen om nån dag! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester