• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snigo: jag sa ju det!!! åhhh ettantvåantrean :) GRATTIS båda två. sitter här tårögd jag med GråterSolig herre gud vilken underbar resa ni kommer att fåå

• alexander2011

Thegirl1:GRATTIS, jättefint plus

• alexander2011
    Thegirl1 skrev 2012-05-23 00:41:45 följande:
    Tack:) Livrädd då sitsen inte är den bästa men samtidigt helt fantastiskt
    det brukar alltid lösa sig till slut. ni har gott om tid på er Solig
  • alexander2011

kan det vara äl jag känner av nu ist? har dock inga äl flytningar men är på dag 16/17 :( isf missade vi denna gången. hade mer äl känningar igentligen för 4-5 dagar sen. smådrar lite på höger sida

• alexander2011
    måste fråga er. denna månaden ahr magen verkligen betett sig konstigt!!

jag tror att jag hade äl dag 14, kände äl smärtor innan dag 14. igår och idag har jag onte igen och det hugger när jag reser mig upp eller vänder mig, spänner i magen. kan inte minnas att det har känts såhär innan. OM jag hade äl innan så kan jag haft det dag 12-14 nån gång. så jag är på äl+5-7 idag. nån ideé at testa? kan lika väl vara äl nu kanske? har inga äl flytningar o det känns så konstigt 
  • alexander2011
    Trixxy skrev 2012-05-23 15:56:23 följande:
    Sååå många som har testat positivt nu i maj...Måtte det bli min tur med!!!
  • alexander2011
    alexander2011 skrev 2012-05-23 15:12:20 följande:
    måste fråga er. denna månaden ahr magen verkligen betett sig konstigt!!

jag tror att jag hade äl dag 14, kände äl smärtor innan dag 14. igår och idag har jag onte igen och det hugger när jag reser mig upp eller vänder mig, spänner i magen. kan inte minnas att det har känts såhär innan. OM jag hade äl innan så kan jag haft det dag 12-14 nån gång. så jag är på äl+5-7 idag. nån ideé at testa? kan lika väl vara äl nu kanske? har inga äl flytningar o det känns så konstigt 

frågar igen. fler som känner såhär efter äl?? eller under äl? har inte tagit apiforcen denna månaden för jag läste att den kan vara skadlig och tvärtemot försvåra att ägget fäster
  • alexander2011

madelenonen1: varöfr skulle det vara spök? kan vara så att du har för låg hcg. vilken dag e du pÅ?

• alexander2011
    V79 skrev 2012-05-23 16:27:55 följande:
    Alexander, testa. Det kan ku vara allt för tidigt men jag testade från äl+7 denna gång även om jag inte trodde att jag var gravid. Hade konstiga skuggor på em/kväll när jag hållt mig i ca 4 timmar, var helt övertygad om spök så chockad när jag fick svagt men ändå tydligt plus. Då hade jag ändå haft symptomer som jag inte la märke till förrän efter jag fått det bekräftat med digitala cb.

tar ett ev senare. slänger in en bild sen isf. bara 2 timmar sen jag var på toa
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester