• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

madelonen

• sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-03 10:55:08 följande:
    Sweasmamma: Stockholms "skärgård", alltså jag behöver inte åka båt :) har fått typ 3 dm snö sen igår :p
    oj härligt .. här i skåne är det bara kallt som tuuuusan och liiite vitt på marken 
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-03 11:10:37 följande:
    Kan ni hjälpa mig???

Testlagrets ÄL-sticka visar tydligare två streck idag dock är det inte pos och clearblue visar ingen glad gubbe,men kan detta vara stegring på G? 
    japp absolut 
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-03 11:12:13 följande:
    Mitt ÄL test idag ser ut som dina, innebär det stegring då att ÄL är på G?
    ja,alltså mina har visat typ nada sen får jag så här.. ska lägga upp på förr förra mån stegring så ska du få se =)
  • sweasmamma

oj va små dom blev men zooma in så ser du ... det jag har idag blev så på dagen vid 12 sen kl 15 va det pos!!

• sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-03 11:43:33 följande:
    Tycker du jag ska testa fler ggr idag?
    Jag tog mitt test kl 10:40 när tycker du jag ska ta igen? 
    runt 14-15 tiden ! håll in alt eller tab samt plustecken 
  • sweasmamma
    MHe86 skrev 2012-02-03 11:55:24 följande:
    jag lyckades ju somna efter det men mår inte riktigt 100 idag.. inte alls som inatt det bara tvär kom illamåendet då..
    nu är det så många i tråden ,har du testat ?
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-02-03 12:10:50 följande:
    Jag vet att det inte blev nått den här månaden heller för jag har molvärk och ömma bröstvårtor och när jag plussat förr har starkaste tecknena varit att jag just inte haft NÅGRA symptom alls..... bläääää Men jag lär ju fortsätta med testerna tills mensen kommer.
    jaa bara fortsätt!! du är la på äl +8 va??
  • sweasmamma

jag börjar få mer flytningar så jag får nog pos på äl test iem eller imorgon möjligtvis=)

jag och min man hade såååå underbart sex igår,vi brukar ju bara ha sex för att göra barn men nu va det SEX!!! kanske är det som behövs =) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester