• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar skrev 2012-05-23 18:46:33 följande:
    vad menar du att du ser på den översta bilden?
    nej det nedersta fotot ät taget lite senare. 3 - 4 minuter efter sluttiden kanske (vilken är 3 min).
    men den översta bilden är precis nykissad :P

jasså, det var bara ett spök på ditt? det är ju brett & fint annars..dock ser det ju grått ut :/

inte på det nadra som jag tog. då var det rosa svagt svagt men det visade inget emr på de andra testerna, bara svaga svaga på TL sen kom mensen några dagar senare om jag inte minns fel eller så är det så att ägget befruktas o inte fäster på mig
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-05-23 18:51:35 följande:
    Det är så konstigt att de kan visa färg utan att det ens finns hcg i urinet. Alla tester borde vara digitala, så man får svart på vitt (i alla fall typ).

Vad menade du att du såg på den översta av mina bilder, det vågräta sträcket eller ett lodrätt?

lodrätt, det vågrätta...så ser det alltid ut när färgen sveper förbi i början. bilderna blev inte så bra de sista. ser inget men såg på den första jag la ut, den översta
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-05-23 18:57:31 följande:
    Jag kan skymta ett lodrätt på den bilden du menar, men det är så smalt så smalt & ligger för långt åt vårt höger för att jag ska tro någonting. Snacka om att jag har blivit en riktigt vidrig pessimist!
    haha känner igen det där! fast jag brukar vara ganska optimistisk, iaf för andra medans jag sj är pessimistisk nu när det gäller mig.
    fast denna månaden känns det annorlunda så jaghoppas 
  • alexander2011

Ellibelli:Helt klart positivt, jättegrattis :)

• alexander2011
    jag:jag ser ett sträck helt klart men färgen är svår att bedömma. tror att du iofs har plussat. hur der det ut utan redigering
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-05-24 11:28:14 följande:
    slemmis!! ååhh håller tummarna!!

Ja remiss är skickad till Lunds lasarett , prov kommer tas senast nästa vecka! Riskbedömning för en på 30 år är 1:300 så mina siffror är väldigt höga! Jag är HELT FÖRSTÖRD och kan inte sluta gråta!! Varför???

Men nu får vi ju en diagnos och skulle det vara så att bebis faktiskt är drabbad så kommer vi ändå fortsätta med graviditeten så länge allt står rätt till!!Hjärta 

OM NI BARA VISSTE HUR MKT ERT STÖD BETYDER FÖR MIG !!!! skickar tusen blombuketter till alla er{#emotions_dlg.flower} 

läkarna är såå duktiga idag och oavsett hur det nu skulle gå så kommer ni klara det. vissligen ahr du fått en ganska hög riskbedömmning MEN det behöver inte betyda att du inte skulle få ett friskt barn. du har ändå stor risk att du får ett friskt barn eller hur? det är ju inte direkt 50% chans eller?

gud vad skönt att du fick en så snabb tid iaf. stötta varnadra och det kommer gå bra :) massa massa styrkekramarHjärta 
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-05-24 11:40:15 följande:
    dags att testa om du så gärna vill veta. du är ändå på ÄL+13. Det borde vara ett tillförlitligt svar nu.

Kroxiz: håller med binegar
  • alexander2011

binegar: tyvärr ser jag inget på testet :(

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-05-24 11:53:11 följande:
    är livet enklare utan barn ??? varför försöker ni då ? ganska dumt sagt 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester