• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Rebeccaham skrev 2014-01-21 19:53:54 följande:
    nej, tog aldrig bild blev så glad visade min mamma och en kompis iaf.. :) rfsu vanliga.. 

Hoppas det blir starkare igen! Kanske kan svänga lite från dag till dag?
  • Elizabett
    V79 skrev 2014-01-21 20:01:08 följande:
    Ser verkligen positivt ut, jag skulle ta ett till om du har fler.

Vågar verkligen inte tro nåt nu så jag får vänta till imorgon! :)
  • Elizabett
    JanNa7 skrev 2014-01-21 20:22:58 följande:

Detta är ett å samma test vara lite tidsskillnad. Fortfarande inom testperioden phpW62ahd55403.jpg

Kan ana nåt! När har du bim?
  • Elizabett
    majja77 skrev 2014-01-21 22:21:07 följande:
    Där ser du att dina svaaaga pluss var riktiga pluss!! Grattis

Vågar inte tro nåt förrän jag får ordentligt positivt, ska testa igen imorgon! :)
  • Elizabett

God morgon! Dagens test var inte alls lika positivt som det igår så jag får nog räkna det som ogiltigt. Surt men sant! Har inte bim förrän lördag-måndag så hoppet lever ju liiiite än.

• Elizabett
    MEMFS skrev 2014-01-22 09:11:28 följande:
    Deras test suger verkligen! Hur i hela helskotta kan dom bli positiva när man kissar på dom liksom? men negativa när man doppar?
    ? Isabell 090304 och Felize 100921 ?
    Ingen aning! Det är dock inte helt negativt idag, kan ana ett svagt streck! Hoppet är det sista som lämnar kroppen! :) Hörde du av dig till dom och berättade om testen?
  • Elizabett
    Pilgrimman skrev 2014-01-22 09:27:53 följande:

Men det är ju jätte skillnad på från igår? Nu syns det ju knappt någonting och igår var det tokpositivt?!!
    Låter skumt...
    Gårdagens test blev ju positivt först efter att jag tryckt på det med papper efter en timme, skrev ju utförligt om det igår och vill ha tips från er vad ni trodde! Det visade sig ju att det var ett ogiltigt test och eftersom jag bara är på äl+9 är det kanske inte så troligt att få så starka streck?
  • Elizabett
    Pilgrimman skrev 2014-01-22 09:35:45 följande:

Men även om man trycker på testet med papper ska det inte bli positivt. Det var ju mega starkt. Eller ja, pappret kunde ju ha innehållit HCG smile1.gif SKämtosida...

Men du har ju testat några dagar nu och det blir ju inget starkare på dina test, snarare tvärtom :-/
    Men jag håller mina tummar för dig ändå =)
    Började ju testa på äl+ 6 så någon stegring hade jag inte räknat med än!
  • Elizabett
    Pilgrimman skrev 2014-01-22 09:35:45 följande:

Men även om man trycker på testet med papper ska det inte bli positivt. Det var ju mega starkt. Eller ja, pappret kunde ju ha innehållit HCG smile1.gif SKämtosida...

Men du har ju testat några dagar nu och det blir ju inget starkare på dina test, snarare tvärtom :-/
    Men jag håller mina tummar för dig ändå =)
    Började ju testa på äl+ 6 så någon stegring hade jag inte räknat med än!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester