• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MFJG skrev 2012-01-18 14:33:38 följande:
    Åhh va skönt att jag inte är ensam..Jag har testförbud fram till den 27 nu..;)

Oj det var långt fram :) Jag ska försöka koppla bort det här nu men det kommer inte att gå. Blev sugen på att ta ett äl-test ikväll bara för att se hur de strecken blir.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Hoppaspåfler skrev 2012-01-18 14:49:16 följande:
    Om jag hade fullt utslag på äl-stickan 9 Jan, när har jag bim då?

Beror ju på hur lång lutealfas du har. Men säg äl den 10:e och 14 dagars lutealfas ger BIM den 25:e
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-01-18 17:07:32 följande:

Jag ser både otrixat och trixat :)
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-19 06:38:46 följande:
    Dag 10....fortfarande toknegativt på ägglossningstesten....ägglossar ju på dag 12 annars....blir tydligen en månad till med förskjutning.

Men vad knepigt. När fick du positivt förra cykeln? Kan cykeln ha ändrat på sig efter ivf-behandlingen?
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-01-19 10:21:03 följande:

här är mitt 
    Jag ser något :)
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-01-19 11:19:17 följande:
    ÅH HERREGUD!!!! skulle det synas nåt om där inte är nåt?? förstår ni va jag menar =)

Jag vill väldigt gärna säga nej det kan det inte. Men efter att du trixat med mina test och man sett streck på flera, som inte blir starkare så vågar jag inte säga så. Det kan ju vara så att jag har haft en kemisk graviditet, men det kan ju vara de berömda spökstrecken också. Jag hoppas såklart att ditt streck är äkta!

kram
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-01-19 14:59:31 följande:
    ja som sagt .. kan absolut vara spök OCH jag hade inte blivit förvånad om fallet nu varit så =) man börjar vänja sig vid neg test och mens =)

Ja det kanske är lika bra. Att man börjar vänja sig och inte hoppas så intensivt. Det kommer när det kommer och man inte göra mer än att försöka. När väl plusset är där är alla negativa månader glömda :)

Jag känner mig dock rejält gravid och om det inte är något nu så är det mitt rekord i att vara skengravid :) Jag har så ont i mina fogar, molvärk som kommer och går, sååå trött, ömma svidande bröst, lätt illamående, och det drar i ljumskarna och liksom i mitt ärr efter snittet. Ska försöka hålla mig från att testa en dag till iaf Glad  
  • kanske 4a
    oomickanoo: ser tyvärr inget :(

På det testet jag tog i går kväll kan man också skymta något. Men det fastnar inte på bild. Men det skulle ju som sagt blivit starkare nu. Mår lite illa med, känner mig nästan yr.

• kanske 4a

Nedrans skittant kom en hel dag tidigare skit!!!!! Gråter

• kanske 4a
    Marras skrev 2012-01-21 22:52:15 följande:
    Okej... jag får nog lov att tro på detta nu då.. =)  Tog ett test för 5 minuter sedan ( Överst ) Ja.. Herregud... Jag dör av Lycka tamefan!! 

Jag får rysningar när jag läser din historia. Stort varmt grattis!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester