• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

V79 skrev 2014-01-22 09:40:13 följande:

Tryckte du på själva test remsan eller på uppsugningsdelen? Jag har märkt att strecket kan komma fram om man kommer åt själva testytan. Jag trodde igår att du hade tryckt med papper på själva uppsugningsdelen. Men testen borde i vilket fall som helst inte visa positivt bara för det. Jag kan dock ana ytterst svagt streck på testen. En annan sak som kan ge falska positiva gravtest är ånga, har varit på väg att duscha några gånger när jag nyss tagit ett test och slagit igång duschen och då har testen visat svaga men tydliga streck. Tog några gånger innan jag förstod det så jag han testa med tls stickor, bäst på test och cb plus.
    Jag tog testet på jobbet och stoppade det efter ett tag i väskan och åkte hem i typ -15. Kom hem och kollade igen och då droppade det från testet och jag skulle bara trycka bort lite överflöd, vet inte exakt vart jag tryckte. Innan jag tryckte syntes bara teststrecket så jag utgår från att värme och kyla i kombination med för mycket urin är boven!

Ska inte testa nåt mer nu och inte lägga upp fler bilder här. Det är så lätt att bli nedstämd och stressad. Får helt enkelt vänta på mensen!
  • Elizabett

Visst hänger vi i den här tråden för att peppa varandra, inte sänka varandra? Förlorade tvillingar i v.21 i november, jag är redan så sänkt man kan bli. Mina test stegrade då först typ bim-2.

Jag lämnar er nu och låter er vara proffs åt varandra!

• Elizabett

Tro mig, jag tror på yttrandefrihet! Jag förstår att alla har olika åsikter men jag tror också på att uttrycka sig vänligt. Jag skulle till exempel aldrig skriva till någon som är på äl +9 att dennes test bara blir svagare för varje dag. Det är motsatsen till pepp. Tur jag har riktiga vänner att vända mig till också, tror jag kommer nöja mig med att skriva och prata med dem just nu. Ha det bra och lycka till alla!

• Elizabett

Hej härliga ni! Är tillbaka i gruppen efter nästan två års paus och med en härlig ettåring hemma.

Min fråga lyder: får man alltid ett extra, svagt streck på ägglossningstest, oavsett vart i cykeln man är? Har för mig att det är så!

• Elizabett

Testar lägga in en bild på ett negativt test (är bara på äl+7 men kunde inte hålla mig????). Vill bara se om jag kan se den bilden eftersom jag inte ser någon av era!

• Elizabett
    Elizabett skrev 2016-01-18 20:32:53 följande:

Testar lägga in en bild på ett negativt test (är bara på äl+7 men kunde inte hålla mig????). Vill bara se om jag kan se den bilden eftersom jag inte ser någon av era!

Ser den inte!! Har nån nåt tips på hur man kan se bilder?
  • Elizabett
    glittersol skrev 2016-01-19 00:23:02 följande:
    Jag ser den

Är du på appen eller webben?
    På appen! Du då?
  • Elizabett
    strongisthenewme skrev 2016-01-19 11:29:17 följande:

Kunde inte hålla mig längre, BIM -6, taget med morgonurin.

Drog ner lite på ljusstyrkan, tycker mig se ett svaaagt ljusrosa streck, syns lite bättre i verkligheten, behöver inte vinkla testet för att se det.
    Eller så är det mina ögon som spelar mig ett spratt..

Jag ser!! Bim-6 alltså?! När hade du ägglossning? Grattis! :)
  • Elizabett
    ensamärstark skrev 2016-01-19 20:23:34 följande:

Jag inbillar mig va? Ser i syne? Färgrester? Ser vad jag vill se?

Jag tror det är nåt! :)
  • Elizabett

Jag ser något! Svårt att se om det är någon färg men det är ju väldigt tidigt! :)

emzerus skrev 2016-06-22 21:12:13 följande:

Äl+7 o tog ett test bara för att jag helt enkelt inte kunde låta bli...trots att det är så tidigt. Men det kom upp ett streck direkt....väldigt svagt men ändå... fler än jag som ser? Är det ens möjligt att plussa så tidigt eller är det ett "spök"? 

• Elizabett

Hej tjejer!

Har varit aktiv här i tråden, först för två år sedan när jag plussade med vår son och sen i januari när jag fick plus som sedan blev ett MA i mars.

Nu är vi igång igen och jag är på äl+8. Började så klart testa för tidigt, igår. :) Då var det inte alls oväntat heeeeelt blankt men idag tycker jag mig aaanaaaa ett liiiiitet svaaaaagt (spök)streck.

Igår var det inte ens ett spök där! Det är Testlagrets tester.

Har någon mer sett ett svagt spökstreck rätt tidigt? Jag mår lite illa i magen och tycker att brösten blivit större. De blir aldrig det inför mens längre efter min förstå graviditet. 

Ha en härlig midsommar!

• Elizabett
    ensamärstark skrev 2016-06-24 08:48:11 följande:

ÄL +9 idag! Försök nummer 23.. En månad kvar till två års försök.. Hade hoppats på ett midsommar mirakel men ser illa ut både på test o väder :/ ser ni något?

Så ser mitt ut idag, äl+8. Ser en svaaag skugga men har också rätt skadade testögon. :)

Håller tummar och tår för oss båda!
  • Elizabett

Tror du?! Ska köpa ett sen! :)

Brbsladderben skrev 2016-06-28 08:23:52 följande:

Jag ser! Testa med ett digitalt :D

• Elizabett

Nykär 15

Tack för kommentaren! Ska absolut vänta med digitalt, har varit gravid tre gånger innan och alltid gjort digitalt liiiite för tidigt. Ska testa ett vanligt cb imorgon tänkte jag och ett digitalt i helgen om inte mensen kommit! :)

• Elizabett

Ser lovande ut! :)

Tezzie83 skrev 2016-06-29 21:27:58 följande:

Hej tjejer,

Skulle behöva hjälp med att analysera min bild :)

Ser jag i syne eller?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester