• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Telge: ja du , som om du knäcker ett ägg utan gula och och hänge den från ditt kön för att vara rätt bra beskrivet

Lilaemma: ha ha ja upphetsad på min första jobbdag efter semestern. Kan varit det ;) knappast :p

• viochdu

Aint youre fairytale: det jag tror telge menar är om du fortsatt må dåligt så hade du kanske blivit gravid ändå. Det kan varken du eller hon veta eller hur?!? Men att folk som försökt i fem sex månader helt plöstligt tar en paus för att vila och slippa stressen och blir helt plötsligt gravida i sjunde försökte TEX så ligger man ju på snittet och folk tror att det beror på att man släppt allt vad barn heter!

• viochdu

Ayf: ja men då kan det ju varit alla möjliga skäl till att set inte blev ngt. Trånga äggledare, dåliga simmare?? Har ni ett barn och försöker igen nu?!

• viochdu

Wictooria: man ser streck och jag vågar mig på ett gattis! Skulle ta ett till på torsdag. Då har nog hcg stegrat!

• viochdu

Wictooria. Va du på äl 10-11 idag? Har du test och råd med fler så är det bara testa på men bli inte besviken om det visar ej gravid. Skulle väntat personligen tills i morgonbitti led att testa med morgonurin. Eller vänta fyra fem timmar. Men vem fan har tålamod till det :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester