• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • pernillamcd

Åh!!!! Menar ni det? Vågar dock inte ta ut någon riktig glädje än förrän de blivit starkare.

• lilaemma
    nackyl skrev 2011-10-17 17:10:00 följande:
    oki. då är vi nog två! :/
    Hur länge har du fått så? (tror jag är inne på 3 månader nu...)
  • lilaemma
    Kolasnöret skrev 2011-10-17 18:20:12 följande:
    :) Lovar att hoppas, att låtsa som att det inte är kommer inte att hända. Jag har alldeles för svårt för att inte vara glad för detta resultat. Längtar till den dag jag kan skrika till världen att det är ett litet frö där inne. Men på grund av att jag är rädd att jag inte ska få fortsatt anställning på jobbet så får jag lov att vänta ett tag till.
    Men lycklig det är jag allt :) Går och ler hela tiden...i mitt illamående.
    Tack för dina ord. {#emotions_dlg.flower}
    Bra! Fortsätt så!
  • MissFörstånd

Pernilla - grattis!

Vet inte vem som skrev att vi inte litar på cb digital, men det gör vi väl?! Det är väl vanliga cb som är luriga?!

• bebisgalen
    pernillamcd skrev 2011-10-17 17:53:32 följande:

Är det testlagrets?
    Ok, ett (eller två) test till att analysera!

• bebisgalen

Är det testlagrets så vågar jag på mig ett grattis, ser precis ut som mina första svaga och jag har ALDRIG fått ett spökstreck på mina 2348 tester jag tagit med dom.

• Sol i sinne

Om jag hade sparsamt med bruna flytningar och mensvärk en lördag och en riklig/normal mens söndag,vilken av dessa räknar jag då som mensens första dag?Är det den dagen den kommer igång på riktigt eller när den är "på väg" att börja? =)

Grattis till alla plus!!

• pernillamcd

Ja det är testlagrets!

Cb digital litar inte jag på (vill inte det iaf). Det gav mig ett icke gravid på samma urin som de två från testlagret. Har googlat och kollat runt och de verkar vara mindre känsliga. HOPPAS!!

• lilaemma
    pernillamcd skrev 2011-10-17 21:44:36 följande:
    Ja det är testlagrets!

Cb digital litar inte jag på (vill inte det iaf). Det gav mig ett icke gravid på samma urin som de två från testlagret. Har googlat och kollat runt och de verkar vara mindre känsliga. HOPPAS!!
    Fast de ger inte falska positiva som vanliga CB verkar göra ofta. Att de är mindre känsliga är sant.
  • bebisgalen
    pernillamcd skrev 2011-10-17 21:44:36 följande:
    Ja det är testlagrets!

När jag testa så svagt som dig så testa jag med vanliga clarblue dagen efter och då var det ingen tvekan.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester