• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ok tjejer. mensen e helt slut.

Har sen innan ett erbjudande av TL. pga av fel på deras stickor  så får jag 40 gravtester gratis. kände att jag var tvungen att ta detta nu eftersom jag skickade efter en beställning med äl tester. såå tidigast Torsdag så testar jag bara för att utesluta nått annnat.

Fan asså. ger deras tester fortfarande spöksträck?   

• alexander2011
    vigillarmtb skrev 2012-08-27 18:47:46 följande:
    Shit 40 tester, jag är nog glad om jag ens får fyra nya av RFSU -0
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-08-28 08:04:55 följande:
    Alexander2011: hur går det för dig?
    Ja, eftersom mensen har varit ganska skummd enna månaden så ska jag ta ett test så fort mina tester kommer. dröjer väl några dagar.
    var tvungen att hansla på TL denna gången eftersom jag behöver äl tester och passade på att utnyttja mitt erbjudande med gratis 40 stickor, pga fel på förra leveransen.

Grejen är det att jag har inte testat med domma på as länge så jag vet inte hur tillförlitliga de är eftersom d ehar gett mig spök så många gånger. ger de fortfarande spök? vet du det?

ska till gyn imorgon oxå     
  • alexander2011
    Niicesara skrev 2012-08-28 12:06:31 följande:
    Jag har INTE havandeskapsförgiftning! :D
    Blodtrycket hade gått ner lite, lite och jag har ingen äggvita i urinen. Ska dit igen om 2 veckor och under tiden ska jag själv hålla koll på om jag blir sämre eller om jag får några tecken på havandeskapsförgiftning.
    Kommer nog ändå ta det lugnt framöver för att inte öka risken. :)

Fann vad skönt :)
  • alexander2011

Tuvaocalice: jag ökade up ljusstyrkan på ditt test för det syntes så dåligt men tyvärr ser jag det som negativt och ditt andra ska du inte lita på. har fått så på flera tester men inte varit gravid. testa med ett annat märke imorgon. lycka till
  • alexander2011

Viochdu: Fan vad ledsen jag blev när jag såg ditt inlägg :( verkar som att du har fått ett tidigt missfall tjejen :( beklagar verkligen. massa styrkekramarHjärta

• alexander2011
    miss westerlund skrev 2012-08-28 13:07:20 följande:
    Hej! Jag har en fråga till er som är mer vana att tolka gravtester. Jag gjorde ett test med en sån där stav från testlagret. Ganska snabbt syntes ett positivt resultat men efter kanske 7 min så försvann det. Har någon av er varit med om liknanade och hur ska man tolka det?

har inte varit med om att det försvinne. har du nån bild på det?
  • alexander2011

Har funkar TL:S tester nu. har de en tendens att fortfarande ge spök?

• alexander2011
    Tom Araya skrev 2012-08-28 18:25:08 följande:
    Snart 67 tusen inlägg....Förvånad...har ni kommit fram till något vettigt?

Med risk för att bli halshuggen vill jag ändå föreslå att ni ägnar all denna tid och energi åt själva tillverkningsprocessen istället ....
    Solig HAhaha. Ja vilken bra hjälp o stöttning jag har fått. helt underbara människor här inne
  • alexander2011

Jag tror Helt klart på spök asså. mina stickor har inte blivit skickad eän så de lär väl komma på torsdag skulle jag tippa på. bara jag får dem denna veckan så jag kan testa för äl. ska ha äl 6:e senast.

Nu har jag en cykel på mellan 28-31 dagar :) wihooo 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester