• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

På förpackningen för det digitala står det att det kan tas fyra dagar innan förväntad mens, men om svaret blir "Inte gravid" och mensen inte kommer så bör man prova igen...
    Tror att testlagrets och framför allt RFSU:s reagerar på mindre mängd hcg...  

• HelenFr
    kotte1 skrev 2011-09-26 10:15:57 följande:
    nån som ser nåt på detta test?

Ja :)
  • HelenFr

Stort grattis till alla plus här i tråden :)

Skrutt: Hoppas att du får något svar hos läkaren... Hade nog blivit tokig om jag testat så där fram och tillbaka utan att veta... Se till att kräva allt du vill ha...

• HelenFr

Skrutt: Stå på dig bara och uppdatera så mycket du orkar... Håller alla tummar här...

• HelenFr
    Blygaste skrev 2011-09-27 09:25:30 följande:
    Hej! Jag hade Bim igår men mensen har fortfarande inte kommit! Tog ett test imorse men jag vet inte om det finns något där.. Hjälp någon? :)

Ser inte heller något :(
  • HelenFr

Cxxxx89: om det går lång tid så blir ju hcg-nivå lägre, men gå till gyn istället och kolla...

• HelenFr

Skrutt: vad skönt att det gick bra :) och få börja om på ny kula... Med tanke på mitt 18:e försök så joinar jag dig säkert sedan också...

Ekluff: ser ett svagt streck :)

• HelenFr

Ja min mamma och man fyller år i denna månaden så låt oss hoppas :) har tre dagar till beräknad äl men vi tjuvstartade lite idag kan ju aldrig vara fel i alla fall hehe

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester