• Langtarmassa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Elizabett skrev 2011-11-03 06:07:51 följande:
    Godmorgon! Idag kom min mens, åtta dagar för sen. Måste erkänna att jag blev lite lättad eftersom jag börjat tro att nåt var fel.

Frågan är nu, jag brukar ju ha otroligt regelbunden mens, men nu blir ju allt konstigt! Hur fasen ska jag hitta min ÄL nu då? :)
    jag hade nog börjat testa runt 10:e dagen beräknat från mensen första dag, eller kanske lite tidigare..

För min mens var 4 dagar sen när jag troligen fick tidigt mf och min äl kom ändå efter samma antal dagar. Då räknade jag alltså från den dag jag började blöda.  
  • Langtarmassa
    Elizabett skrev 2011-11-03 11:11:48 följande:
    Rosagron: tack för hjälpen, ska genast inhandla test! :)
    Så lite så, lycka till med letandet efter äl :)
  • Langtarmassa

Å nu fick jag hem äl-test och grav-test som jag beställt. Skit att få hem dom redan idag då jag bara är på äl + 5 typ, huuur ska jag hålla mig från att testa tills nästa vecka när jag har test hemma och läser den här tråden 711 ggr om dagen?! :P

• Langtarmassa
    sweasmamma skrev 2011-11-04 14:12:46 följande:
    jag är kanske också äl+5 =) när har du bim
    jag borde ha bim nångång nästa helg, runt 12-13 där. Du då? :)
  • Langtarmassa
    sweasmamma skrev 2011-11-04 14:18:25 följande:
    15-16 =)
    När börjar du testa? :P
  • Langtarmassa
    sweasmamma skrev 2011-11-04 14:21:46 följande:
    tänkte vänta tills fars dag den 13:e OM jag kan hålla mig !! =) annars kanske onsdag ..7 dagar innan bim =)

du då?? 
    jag ska la försöka låta bli tills i mitten av nästa vecka, men det är inte lätt när man har den här tråden och massa test hemma.. Tungan ute
  • Langtarmassa
    sweasmamma skrev 2011-11-04 14:30:38 följande:
    jag har inte beställt än ,beställer i helgen så får dom på tisdag =)
    du är lite smartare än vad jag är alltså.. Flört
  • Langtarmassa
    Sol i sinne skrev 2011-11-04 23:03:28 följande:
    Har läst ikapp säkert en 50 sidor nu..=)

Här kom menshelvetet och är över nu. Bara att ta nya tag!
    Ska för första gången på lääänge köra på ÄL-stickor. Under vilken period använder ni dessa? kör ni på direkt mensen är slut och så länge det bara går eller hur fungerar det? Gravtest är jag expert på, men inte ÄL-test! =)

Grattis till alla nya plus!
    Första gången jag körde med äl-test så började jag på typ dag 10 berkäknat från mensen första dag, har man en regelbunden cykel så brukar väl vanligtvis äl vara i mitten ungefär 14-15 dagar från mensen första dag. :)
  • Langtarmassa

jag får inte titta i ditt galleri FruA Tungan ute

• Langtarmassa

hepp, jag får fortfarande inte se

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester