Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nica: hittar inte dina bilder! Kan tyvärr inte trixa eftersom jag sitter med mobilen bara!
Nica: hittar inte dina bilder! Kan tyvärr inte trixa eftersom jag sitter med mobilen bara!
Åttioåtta: Ser lite på den tredje bilden! :)
Hej ni proffs där ute! Gjorde ett test i morse, BIM-4, helt totalt negativt. Är det kört då? Tycker alla verkar plussa före BIM!
Det var en teststicka från testlagret...
Semlan och Tess26: Tack för att ni lugnade mig lite! :) Lite hopp har jag kvar!
Mysmamman: Grattis!! :) Har du gjort nåt test tidigare dagar också eller är detta första dagen? Har BIM-4 idag och fick neg idag, hoppas att det kan hända något ändå!
Gjorde ju ett test i morse som var totalt negativt och råkade glömma det framme. Kollade på det nyss och kunde då se ett svagt, svagt streck. Kan det betyda något?
Yarrow: Tack för rådet! Har bara aldrig hänt mig förr! Får lugna mig lite, BIM-3 imorgon!
Nu ger jag nog upp. BIM-3 idag, hann inte testa i morse. Haft mensvärk typ två veckor och stora, hårda bröstvårtor lika länge men idag känns det mer som att mensen ändå är på gång.
Sparar mitt sista test till fredag, BIM+1 om jag behöver det då!
Loppan: En skugga är ju bättre än inget, ge inte upp!
Testade också idag, BIM-2, toknegativt. :(
Okej, nu blev jag less på att testa och gjorde ett CB digitalt. BIM på torsdag, testet blev negativt. Då är det väl mest troligt så?
Så kanske jag kan släppa det och gå vidare mot nästa månad! :)