• beijer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Leea aa jag har testa i morses. Tyckte se något när jag höll d mot fönstret. Men har försökt att ljusa upp bilden och så men luckas inte se något. Så är säkert bara inbillning och d är kanske för tidigt med att få något positivt nu ?

Känns som mensen är på g. Eller något har ont till och från i nedre mage typ som mensvärk så d är säkert d. Men så länge mensen är borta så är inte hoppet ute. Men så jag borde få ett plus någon gång i dagarna om d jag är gravid då? Annars är d bara i stort sett vänta in mensen.

Hoppas den håller sig bortað???

• beijer

Leea sitter vi Iphone. Men man ser inget. Men någon annan kanske vill trixa och kolla?

• beijer

Finmamma. Du kommer klara av att ha tre barn. Man växer in i d fort. Jag har själv tre barn. Kände detsamma som du gör.

Mina är 4 år mellersta blir 2 år i april och den minsta blir 9 månader nu den 26 november.
    Visst är d tufft och mera jobb. Men man kommer in i rutiner snabbt och man hittar sin roll rätt fort som 3 barns mamma.
    Hur gammala är dina andra 2?

Ulricaz tyvärr ser jag inget heller :(( hoppas du får ett plus snart. Vet hur d är att kämpa. Jag och min sambo kämpade i fyra år helt själva sen tog d ytligare två år med hjälp.
    Men idag har vi tre underbara töser :)
    Var av att två kom till med hjälp av pergo och den sista bAra blev helt o planerat.

• beijer

En fråga kan man få ett yppert svagt sträck efter typ 17 dagar sen man fick positivt äggtest? Visst är d spöktest man fått i så fall?

• beijer

Madeliene. Alltså d är d som är d konstiga. Jag brukar ha en mens cykel på 33-35 dagar och jag fick positivt på äggtestet den 2 och den 3. Fick den 16 lite brunt typ en prick i trosan 17 typ samma 18 en rosa prick sen den 19 blödde jag 20 med sen den 21 var d slut. Och så gjorde jag ett äggtest igår på em för att kolla bara för att se då min ägglossning verkar göra som den vill. Så jag ville börja i tid. Och då visade d rätt starkt. Så skickade bild te kompisen och hon tyckte d var konstig att d blev så starkt redan. Sa te mig att göra ett gravtest. Och jag gjorde ett och då fick jag ett svagt sträck. Men jätte jätte jätte jätte svagt. Men lyser man med lampa så såg man ett till sträck. Och även min sambo såg d med. Jag tog detta test sent på kvällen men är rätt säker på att d inte är något för tycker att d borde visa starkt i så fall? Så gjorde ett i morses och skickade te min kompis igen. Hon redigerade testet och då ser man sträcket rätt bra. Men vet inte om d sitter för nära. Men jag tror d är Bara sånt känt spöktest som en del får?
    Visserligen har jag inte sett något innan på testen och alla tester är från samma beställning. Men vad tror du?
    Kan inte lägga in bild då jag sitter vid Iphonen.

• beijer

D är till och med 23 dagar sen jag fick mitt positiva ägg test. Vet juh inte när själva ägglossning skedde. Eller hur lång tid d tar innan man blir gravid. Men visst finns d ingen möjlighet att jag kan vara gravid? Jag borde väl även få symtom?

• beijer

LindaD då ska jag kolla. Jag har bilder men kan inte lägga ut. Men jag tror d är bara spök trots allt har juh haft blödning. Så bara vänta in ägglossning igen.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester