lillabambi skrev 2011-10-27 12:31:45 följande:
har testat med äl test, (apotekets egna) 25 var det nästan lika starkt som kontrollstrecket och 26 (igår) så var det lika starkt MEN bara halva strecket delen till vänster är super starkt men halva strecket är svagt och idag så syns knappt nå streck ska jag tolka den 26 som positivt utslag?
Om jag förstod rätt har du ett brett streck men bara vänstra kanten starkt färgat? Tror de brukar bli så o ser likadant ut ovan på Fr 2011´s bilder om det nu var så du mena?!
Jag hade nog i så fall tolkat ditt streck som pos utslag den 25 utifrån att det var mindre färg dagen efter. Man får nog lära sig själv hur det funkar för just en själv genom att testa över fler dar, då du ser när det är på topp o när det sedan sjunker. Har förstått att hormonpeaken kan vara lite olika oxå, vissa går det väldigt fort för (så de knappt hinner få med utslaget på stickan) o själv har jag fått starkt utslag 2 kvällar i rad. Jag har kört ältest 2 mån o nu på andra gången fattade jag hur det verkar funka för mig.. Men först var jag helt förvirrad.. Får se om ngn annan har mer input som kört dessa längre.
Lycka till nu o myssss på med mannen :P