• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Flikkan skrev 2012-09-03 13:24:00 följande:

Ser ni vad jag ser på dessa? =/ Har fått såhär på 6-7 tester på 2 dagar.. Åh jag vill så gärna att det är något nu.

såå ser mina tester ut med, jag hoppas det är nått för dig. du har ju haft massa symptom :)
  • alexander2011
    Farytail skrev 2012-09-03 20:31:10 följande:
    Hej på er!

Fick min mens den 28 augusti men denna gång har den varit väldigt sparsam, inte alls som jag brukar ha.

Mensen är redan slut vilket är kort tid för mig o ha mens så jag tänkte att jag tar ett test och så dyker detta upp??!!

Någon som kan se strecket och som kanske vill fixa o trixa lite med bilderna??? Vet att dessa tester inte är pålitliga men har väl en 20 test kvar av dessa så får väl använda upp dem först.
    Mår konstigt, illamående som kommer och går, bröst som är svullna och ömmar och är så himla trött!!!! 

Jag ska försöka trixa dina bilder :)

Exakt samma är det för mig. ahde mens 23:e 2 dagar tidigt och blöde mycket mycket mindre än annars. skit skumt. därför testar jag oxå men jag vet inte om mina ger spök eller om det kanske är nått. fattar ingeting. 
  • alexander2011
    lalalovee skrev 2012-09-03 19:11:22 följande:
    Exakt så mår jag också och har denna bilden.. Visst är det ett plus?! 

japp :) ett plus, fastän svagt :)GRATTIS
  • alexander2011
    LindaMagnusson skrev 2012-09-03 21:20:39 följande:
    Vul idag v9 ett litet fint tickande hjärta hade pyret vilken käääänsla!!
    Nawww, mysigt :) REDAN v 9. åhh avd underbart :)
  • alexander2011
    Planerar smått 14 skrev 2012-09-03 22:12:13 följande:
    Nu ska de snart prata om ÄL-test på TV 4 nyheterna efter reklampausen.
    Såg detta :) inte så mycket till repotage men hahaha :)
  • alexander2011

Mitt äl test mittersta idag morses och understa idag. kan äl styrkorna variera så innan man får positivt eller har jag äl nu? asså har fått flytningar idag även att det drar och sticks i underlivet/ljumsken.
    men se gravtestet under. fler som ser? vad är detta? kan man få såhär utan att det är nått? eller e det fel på sessa tester igen? 

• alexander2011
    MrsC74 skrev 2012-09-03 23:20:39 följande:
    Alexander : gravtesten och ÄL testen är ju negativa. Jag hänger inte med här .. Om du ska ha ÄL i helgen varför testar du med grav test ? Jag kan ha missat något skrivs så mycket i tråden:)
    Asså det är såhär.

denna månaden fick jag en väldigt kort sparsam blödning och därför blev jag fundersam. under 1 år har mensen varit oregelbunden.
    men nu har mensen de seanste 3 månaderna kommit på dag 31,30 och nu 28. har aldrig fått mensen innnan på dag 28.
    eftersom mensen kom 2-3 dagar tidigt och var så sparsam fick det mig att fundera. därav testerna. asså OM jag nu hade en vanlig mensblödning så ska jag ha äl om 2 dagar typ.
    och så kommer dessa tester som jag o sambon ser sträck på irl, svgt svgt. vet inte om det är fel på testerna eller va fan detta beror på :(

därför massa tester      
  • alexander2011
    johannap85 skrev 2012-09-03 23:31:19 följande:
    ja jag tycker mig se ett svagt rosa streck, är det grav test?
    isåfall tycker jag du ska köpa CB digitala som ger snabbt & rätt resultat utan svaga streck!
    kram 

Ja det är ett gravtest.

hmm var svårt o få sträcket tydligare utan att hela testet ska se gult ut hahah, men sambon o jag ser. jag ahr fått spök förut men inte såhär tydligt.
    jag blir riktigt arg om det här är spök asså.

åhhh är så frustrerad att jag inte vet vad jag ska tro    
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester