• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ellen05 skrev 2012-08-09 16:01:01 följande:
    Den studien är felaktig och det kan du läsa i den länken jag skickade ett inlägg över ditt....

http://se.babycenter.com/preconception/activelytrying/ovulatemorethanonce/ 
    -Vi längtar efter dig-
  • viochdu

Fancy: Men det är inte möjligt. Man har bara ÄL en gång men då kan man släppa ett ller flera ägg och det sker inom loppet av 24 timmar..

Men inte äl på OLIKA dagar.

-Vi längtar efter dig-
  • viochdu

Fancy; Alltså du släpper ett, två eller flera ägg samtidigt, inte på olika dagar..

Det där med 24 timmar ställde till det så det lätt som att man kunde släppa ett ägg och sen ett ägg till efter 16 timmar typ.. 

-Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    juliia24 skrev 2012-08-09 16:26:03 följande:
    hej alla idag är jag på äl +12. har fått sådan mensvärk i mitten neråt och det strålar ut i ljumskarna. någon som haft så för det har aldrig jag haft. springer på toa hela tiden för det känns som nu rinner det men det gör det inte har testat alla möjliga tabletter och inget hjälper. ska testa på . on som haft så? för man kan väll inte få så innan man vet att man är söndag om den inte kommit.
    är du på ÄL+12 så skulle jag testa ett gravtest.. För det låter som du e gravid!
    -Vi längtar efter dig-
  • viochdu

juliia:

Ja antigen så är mensen på G.

Eller så är du gravid och livmodern töjer sig.

Eller så kanske någon annan har ett bättre förslag?? Någon? 

-Vi längtar efter dig-
  • viochdu

Wictoria: vilken dag är du på? Många blöder sin mens som skulle kommit eller ja som då kommer trots att man e gravid , behöver inte va MF!

• viochdu
    Wictooria skrev 2012-08-10 15:57:53 följande:
    jag är 4+0..  :(
    Men det behöver inte betyda ngt för att du blöder. Då är du väl på din BIM dag typ? Många får sin mens trots graviditet!
    -Vi längtar efter dig-
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester