• Langtarmassa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tyvärr samma fortfarande FruA :)

• Langtarmassa

åååhh jag blir ju gaaalen av er.. NI har gjort mig till testoman Tungan ute Flört

• Langtarmassa
    Soffiie skrev 2011-11-07 12:57:46 följande:
    hehe man blir lätt det när man hänger i denna tråden
    ja det är konstigt det där, grupptrycket är fööör starkt Flört
  • Langtarmassa
    sweasmamma skrev 2011-11-09 08:23:16 följande:
    dålig dag idag !! bråkade med min man igår =( skitjobbigt!!!!han drar upp saker från det förflutna och är övertygad att jag vatt otrogen vilket jag ALDRIG varit,jag älskar honom och ingen annan och det har jag gjort sen det blev vi!!! även när vi har haft det svårt har det bara vatt han för mig!!

så nu håller han tummarna att jag inte är gravid! 
    uscha.. :( Massa kramar!
  • Langtarmassa

Grattis till alla nya plus Skrattande

Själv är jag helt testberoende och tycker mig så skuggor på testen hela tiden.. men bim i helgen, så jag får nog spara testen till nästa månad Tungan ute

• Langtarmassa

Hörrni, brukar spökstreck/skuggor stanna kvar när testen torkat? 

• Langtarmassa

Ja här har mensen kommit! Så nu är det bara vänta tills den är över och köra på igen! 

Nästa bim borde vara strax innan Lucia där och jag skulle mer än gärna ta ett plus som tidig 25 års present! ;) 

• Langtarmassa

En liten fråga, vad har ni för erfarenheter av testlagrets äl-stickor?? Funkar dom?

Tycker mig känna av äl, men får ingen stegring på stickorna.. har vart lika halvstarka nu i 5 dagar båda morgon och kväll.. :/ 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester