• beijer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LindaD så ser d ut när jag lyser på test som jag tog igår kväll. Men kunde inte ta bild på d. Men ser du d klart o tydligt när du har d framför dej ?

• beijer

LindaD jag ser oxå på mitt men inte så tydligt. Men tror mitt är spök. När har du bim?

• beijer

LindaD jag har redan haft en blödning på två dagar och tre dagar innan den hade jah lite brunt. Men mitt är bara spök är hundra säker på d. För
    Skulle jag vara gravid borde jag inte blöda och sen borde d visa ännu starkare. Aa d är synd att jag Inte kan lägga in bild. Hoppas ditt sträck blir starkare. Jag tror ditt är positivt.

• beijer

Mom amor cor. Men får man inte väldigt ont om man får missfall?

Linda D jag ska inte testa mera blir bara knäpp haha. Ska jag testa blir d om typ en vecka. Då borde d juh verkligen visa något om d är något.

• beijer

En fråga när man trixar med bilder och tester. Kan man framkalla ett sträck som inte finns? Tex framkalla ett plus som egentligen inte finns?

• beijer

Okej så bästa är kanske att inte trixa då.
    Men hur breda ska självA sträcken vara ? För jag har ett test och man ser svagt svagt svagt på d ett brett sträck men känns som d är alldeles för brett. Men jag trixar eller mörkade bilden och lite så för att se d tydligare. Men får se vad d visar imorgon. Men d är väl inte så vanligt att få till ett extra sträck som inte borde finnas där? Hmm spännande är d. Vill veta om man lyckas. Men d får jag vet om några dagar. Tycker att d breda sträcket borde komma imorgon med om d inte var spökis idag då :)

Tack för svaren alla

• beijer

Johannap85 har ingen dator så kan inte lägga ut någon bild. Ska om en liten stund göra ett nytt test :)

• beijer

Hej fick positivt äggtest nu för liten stund sen hur mycket måste man sexa på egentligen? Och hur länge? Har försökt nu några gånger d är fem månaden tror jag. Vi hade sex igår. Ska ha ikväll igen söndag morgon och måndag och tisdag kväll. Och sen köra varann var 3 dag fram till mens blir d för lite eller för mycket?

• beijer

Gosis och fruhall
    Vi sexade igår och jag fått positivt äggtest idag. Ska på d nu ikväll. Kvällar är dem tillfällen som mest går när vi har små barn.
    Men om vi sexar imorgon och nyårsafton och tisdagen så borde d finnas stor chans att d tar sig eller? Eller ska vi köra onsdagen med? Vi har gjort innan att vi kört dagen innan äl samma dag positivt äggtest och dagen efter positivt äggtest men d verkar inte
    Hjälpa. Så tänkte om vi körde lite extra denna månad? Som då fredag lördag söndag måndag tisdag och ev onsdag? Hur vet jag när ägglossningen sker? Om jag fortsätter testa med äggtester kan man märka d genom d?
    Jag har väldigt ont i tjej magen just nu. Öm och så. Åh vill så gärna ha ett till plus.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester