• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-11-01 09:05:42 följande:
    ha ha ha... ja men det är ju såå svårt att hålla sig =) har äl idag eller igår?? så nu bara väääntar jag tills jag kan testa =) 

har du varit med om ont i brösten vid äl,??för i ca 3 dagar har jag haft såååå ont i brösten ,bränner liksom 

Pumann tänkte bara kommentera bröstont o berätta att jag senaste 3 mån haft asont i brösten mellan Äl o BIM. Har knappt kunnat gå i trappor hehe. Aldrig tidigare haft så o har därför tänkt att d e nå hormonfnas i takt med alla förhoppningar om o plussa. Mitt onda har iaf försvunnit lagom till bim..
  • MissMollis

Slemtorsk det var jättesvårt o se på bilderna, kanske anar jag ngt på översta men vet inte om det är ett ögonspratt el inte. Glad

• MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-11-01 09:15:48 följande:
    kan du inte lägga ut det så jag får analysera riktigt =)

Hehe absolut! :P Ja kan lägga upp både innan o efter tid. Alldeles strax.. :)
  • MissMollis

Inom tid, ser dock inget här..

Och efter tid, hmm nu e ja osäker om det verkligen syns här i min mobil var d bättre men äsh.. :)

• MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-11-01 09:22:24 följande:
    kan ana en skugga på nedersta 

mm irl e det ett ganksa tydligt (beror väl på vad man jumf med) streck tycker jag men verkar som jag kanske får nöja mig med stegring av spökstreck i brist på riktiga :P
  • MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-11-01 09:24:24 följande:
    tack =) för jag har aldrig haft det !!!ont runt om liksom och bränner till!! sen har jag haft bröstmjök sen min dotter föddes för 3 år sen ,kommer lite vitt men de senaste dagarna är det tjockare och mer gulaktig färg plus myrkrypningar i benen som jag hade under heeeela graviditeten med dottern =( tror ju INTE jag är gravid nu alltså men tänkte om det också kunde ha med det hormonella att göra 

Ja du kroppen knasar med en ibland, låter ju som du har gravsymtom, vart ligger du i cykeln?

Min bröst gör oxå ont runt om i kanterna el vad man säger haha. Första gången det kom var jag bombsäker jag var gravid men nehe lixom.
  • MissMollis
    lilaemma skrev 2011-11-01 09:28:34 följande:
    Vilket märke är det?

De är köpta fr Billigatester, kan de heta wondfo?!
  • MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-11-01 09:37:16 följande:
    jag skulle ha bim ca 26 men den 21 fick jag blödning som varade i 3 dagar,mängdmässigt 1 tampong om dagen!tog ett test där och då fick jag det berömda spökplusset,smalt blått streck !tog ett dagen efter som va neg!! men jag kan ju haft äl senare än jag trodde,trodde jag hade äl 9-12 men kan ju haft den senare och då blivit gravid men ..äh nej det låter lite långsökt =)
    Hmm knasigt o vad jobbigt o inte veta vad man ska tro. Men iofs så kan du väl haft äl senare, då borde blödningen varit nid el mellanblödning o tidigt o testa nu i så fall.. Men nee vet inte ja heller bara att man blir irriterad på att det inte funkar som det ska. :/
  • MissMollis
    Lufsan skrev 2011-11-01 10:12:08 följande:
    Tyvärr så ser det ut som färg rester när testet torkat bara. =( Eftersom jag verkligen inte kan se något på den andra bilden. Kunde du själv se något när testet var blött?

Ja mkt möjligt med färgrester :) O nee tyckte mig inte se ngt inom tid så det är förmodlingen väldigt neg. men analysera kan man ju alltid göra ;P
  • MissMollis
    Den lilla M skrev 2011-11-01 11:34:18 följande:
    Tänkte bara höra om det är någon/några här som får stegring på ÄL-test dagarna innan mens? Mitt är alltid helblankt fram tills jag får ÄL stegring, svagt en dag sen fullt utslag dagen efter. Men den här gången tänkte jag att jag skulle testa lite med ÄL test innan mens för att se hur det ser ut (och för att spara lite på gravtesterna). Å igår vad både ÄL test och gravtest (10mIU) HELT negativt, men idag så var äl testet halvstarkt med morgonens andra urin (BIM -6). Hmm tror inte alls att jag är gravid utan att jag har en ökning av LH innan mens..

Jag testade oxå med ältest under min förra mens o hade nästan helt utslag o t.o.m några dag efter. Jag verkar iofs ha utslag under hela cykeln så vet inte om det gör skillnad på vilket grundläge man har s.a.s.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester