• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EllenNoone skrev 2012-01-30 20:13:42 följande:
    HelenmedH:
    hej! Snygg stegring  
    Hahha hej! Du å! Eller ja, snygg "gravid 2-3" haha
  • Helenmedh

Nicesara: Grattis!

En fråga till er som ska på Vul: HUR i hela fridens namn kan ni få det? Alltså jag vill men min bm säger att det får man inte göra såhär tidigt..
    Går ni privat eller hur gör ni? 

• Helenmedh

Mamma linder: Du har fått fast du inte haft problem förr?
    Mig nekade hon helt.. Får väl komma på nåt bra, en vit lögn eller nåt för jisses vad jag är orolig att något är fel! 

• Helenmedh
    Jennie83 skrev 2012-02-07 18:23:54 följande:
    Grattis till er som plussat idag =) har vart på vifft hela dagen så har ej hunnit kolla =)

En fråga till med de här Borago, om man ej e säker på när ÄL är då, ska man sluta med dom när halva cykeln gått?? eller ?
    Det skulle jag gjort iallafall.. Nu visste ju jag eftersom testen gav utslag men jag tänkte att om det intevisar nåt så slutar jag på dag 13 ca.. (äl oftast dag 14)
  • Helenmedh
    angie91 skrev 2012-02-16 15:46:19 följande:
    hej helenamedh :D hur går de me magen?
    Hej! Jotack det går bra Åkte in för en vecka sedan för misstänkt x och opererades och hela köret, men det var inte x., det var vätska och någon cysta, återbesök idag som gick hur fint som helst, ett tickande litet hjärta <3

Hänger här i tråden även om jag är gravid, kan liksom inte släppa den, har blivit mitt liv typ eftersom jag varit här sedan den startades typ Haha 
  • Helenmedh
    angie91 skrev 2012-02-16 15:53:55 följande:
    åhhh fan va skönt att de inte var X :) 
    underbart att se hjärtat ticka :)

jaa ^^ kommer ihåg första bildeb ja trixa åt dig :) hehe

vill int heller släppa tråden :D mysig tråd tycker ja ^^ o tycker om att hjälpa att trixa :D

vilken vecka e du i nu? 
    Ja , det kändes ungefär som om världen gick under när om sa att dom var 99% säkra att det var x.. 
    Haha ja jag å! Har den kvar på datorn ;) Ja inte bara där, har den även i köksskåpet ;D haha

Men hur går det för dig? Jag skippade att läsa när alla började bråka här..

I vecka 7 är jag nu Byter vecka på måndagar, alltså vecka 8 på måndag :) 
  • Helenmedh
    angie91 skrev 2012-02-16 16:09:08 följande:
    ^^ 99% o så var de int de? hahaha sjuikvården säger ja bara... 
    ja hade juh utkveds 2011 o opererades nov.. vet va du menar me att världen går under...

hehe i köksskåpet? menar du testet nu eller? hahha

hmm inget plus än.. ^^ har bim 26te.. ^^  väntar på att få testa ^^ hoppas de tar sig nu!! :)

åhhh det går fort :D 

Ja..TYckte det var helskumt men förklaringen var att dom såg något yttepytte i livmodern medan det varnågot stort i äggledaren, men det visades vara en cysta. 
    Hahaha ja jag menar testet :P Alla test från bim-6 tills bim har jag sparat ;)

Ja just det, håller verkligen tummarna! 
  • Helenmedh

Shandi: Kan du inte ta om bilden? Den är så mörk.. Sen kan jag säga dig att morgonpink MÅSTE inte vara det bästa, jag fick bara pos på kvällarna :P

• Helenmedh
    Shandi skrev 2012-02-17 09:54:58 följande:
    Nej! Skuggan kanske lurar dit ett streck ;) Haha nej men jag ska testa med rfsus tidiga nu snart då posten kommer, sitter och glor ut genom rutan varje 10 minut :P Ska fota den och lägga upp =)
    Haha okej :P Hörrdu, skulle vi ses nåt idag? :P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester