• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MrsC74 skrev 2012-03-17 08:26:40 följande:
    Kanske 4:a. Jodå. Till slut kommer det.
    Hur länge har ni försökt ?
    Ser att du har en äggledare bara. Vi fick börja med IVF när min togs bort. Något ni funderat på eller har ni barn sen innan ?
    MissÖland skrev 2012-03-17 08:26:44 följande:
    Kanske 4a, hur länge har ni försökt?

Det här var försök åtta efter mitt andra utomkveds för ett år sedan. Vi har ju tre barn sedan innan och får i så fall bekosta IVF själv och det har vi inte råd med.

Vet att jag ska vara tacksam över mina tre och det är jag. Men vi vill ju så gärna ha en sista, en liten sladd Rynkar på näsan  
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    MrsC74 skrev 2012-03-17 08:36:02 följande:
    Kanske 4: 8 månader är ju ändå relativ normalt. Beror ju lite på ålder och så och du vet att du kan bli gravid. Det kommer :)

Jo det är väl det, men det har gått så lätt förut. Tankarna snurrar, kanske de andra kom på vänster sida trots att två fastnade där. Kanske höger äggledare som är kvar är helt oduglig. Livmodern är ärrig efter tre snitt plus titthål, kanske inte ett ägg kan fastna längre. Därför jag får svaga streck flera gånger osv... 

Tack för pepp, lite tårar och depp så känns det väl bättre i morgon.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    MrsC74 skrev 2012-03-17 08:47:21 följande:
    Kanske 4: har du varit på en ordentlig utredning ? Du kanske ska göra en sån om det inte tar sig på ett år.
    Stor kram till dig.

Nja det har ju aldrig varit något problem förut. När jag tog bort äggledaren för ett år sedan sa de bara att den andra ser fin ut, men de har ju inte tittat innuti äggledaren. Men jag vet ju efter snitten att de sagt att jag har mycket ärrvävnad i buken, och de sa de nu också. Har funderat på om man ens får utredning när man har tre barn redan? En spolning av äggledaren kanske, om jag vågar huuu.  
  • kanske 4a
    MrsC74 skrev 2012-03-17 11:17:30 följande:
    Kanske 4: jo en utredning kan de säkert göra med tanke på ärren och 2 utomkved.
    En spolning är en baggis tycker jag.

Ok, låter bra. Nu känns det bättre, fick liksom ett mål iaf. Tack!!
  • kanske 4a
    Zelmilainen skrev 2012-03-17 18:22:06 följande:
    Här kom mensen idag, så d va nog bara spökstreck häromdan. nu tar vi nya tag igen och hoppas på försök 4 ist

Blä, vet hur det känns. kram!
  • kanske 4a
    Zelmilainen skrev 2012-03-17 18:52:19 följande:
     ja vet att varken du lr ja har d bästa oddsen, men inget e omöjligt...

Nä precis, nu kör vi så det ryker!! :)
  • kanske 4a
    Mini Léonie skrev 2012-03-17 19:15:00 följande:
    Här hann vi nog med minst 6ggr sön

*asg* jag trodde du menade 6 ggr bara på söndagen Glad
  • kanske 4a
    Radioactiive skrev 2012-03-18 06:38:06 följande:
    Dagens skörd;

Åhh de har ju blivit starkare, grattis!!
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-18 12:30:19 följande:
    tack tack..eller vad man nu säger *fniss*

Jag börjar spraya inför nästa IVF i morgon så det lär dröja med testande här ett tag men jag får väl hålla koll på er andra.

Åh vad spännande. Lycka till!!
  • kanske 4a

Dag 2, tråkigt, fast man borde passa på att njuta innan det är dags att prestera igen :)  hoppas äl kommer tidigt denna gång :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester