• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meeee skrev 2012-03-18 17:35:59 följande:
    Ja, de e lite väntan när man försöker få smått.
    Hade pos ältest i tis. Räknar ni det som äl eller dagen efter?

Äl sker inom 24-48 timmar efter positivt test. Så räkna minst dagen efter. Jag brukar få positivt test två dagar i rad och räknar äl 48 timmar från första och 24 från andra. 

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    rödnos skrev 2012-03-18 17:57:51 följande:
    Läkaren jag var hos för missfallet i feb sa att positivt ältest betyder äl inom 12-48 timmar. :)

Ja och en del här säger 12-36 timmar tror jag eller något sånt. Men 24-48 står det på mina test :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    rödnos skrev 2012-03-19 17:41:09 följande:
    Fick just negativt på det digitala.
    Skitskumt för jag känner mig verkligen gravid. :(

Blä vad trist, BIM?
  • kanske 4a
    Mini Léonie skrev 2012-03-20 11:14:48 följande:
    Ingen som har en mail som är sugen på ett negativt test att lägga upp? Sitter från mobilen

Negativt nänä det går vi inte med på. Jag såg ju på ditt test igår.

Radio: Grattis!!! Klart det syns på digitalt nu.

Åhh vad roligt med alla plus jag är så glad för eran skull! Men måste erkänna att det svider lite också, jag vill ju med :(     
  • kanske 4a
    sweetie85 skrev 2012-03-20 11:45:00 följande:
    Mini Léonie s tester...

jag ser nog tyvärr ingenting. :(

Hm, nä det syns inget men du får ju starkare på kvällen juh.
  • kanske 4a

Nu har jag beställt nya äl och gravtester, denna gången från testlagret då jag är less på alla svaga skuggor på saveontest. Brösten ömmar fortfarande och svider, hela tiden blir jag påmind om det som inte blev. Bläää vad trött jag är på detta. Nu börjar iaf mensen ta slut så snart kan jag blicka framåt igen. Ska tvinga mannen till varannan dag fram till äl och då varje hehe.

• kanske 4a
    sweetie85 skrev 2012-03-20 12:54:11 följande:
    Jag fick den första dagen 4 mars... hade den i 6-7 dagar... hade ägglossning *i alla fall då de kändes* i onsdags-torsdags... nu alltså den 15 mars..

Men om du hade äl för 5 dagar sedan kan du ju inte få plus redan. Du måste ju haft äl tidigare?
  • kanske 4a

Nu iväg på jobb, ses i morgon :)

• kanske 4a
    sweasmamma skrev 2012-03-22 08:23:47 följande:
    pratade med bm här inne på fl! vi pratade ang vakoul, som dom sa jag hade inne i livmodern på senaste kk besöket , mitt test va ju neg där! sen pos 1-2 v senare, testade inte däremellan! nu säger hon att en vakoul är en tidig grav eller rest från mf!!! jag fattar inte!!!!!!! jag kunde inte ha äl OM det vatt en rest ju ,eller?? och resten är ju inte ute!! TÄNK OM rest producerat hormon så att jag inte är gravid nu ??utan att det bara är nåt som ligger kvar ???

ÅÅÅHHHH förstår ni min oro?? =(

nä jag åker till KK idag , jobbar nu sen till sjukgymnast samt banken sen åker jag in , oron is killing me!!! 

Tycke du gör helt rätt i att åka in, det har jag tänkt på länge nu. Eftersom du har haft sånt strul är det skönt att se att allting står rätt till. Lycka till, kram!
  • kanske 4a
    härliga sommar skrev 2012-03-22 09:27:47 följande:

Nu behöver jag itne fundera längre!! ÄR SÅ LYCKLIG!!!!!!!!!!!! :D
    Grattis!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester