• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kanske 4a skrev 2012-01-26 20:35:37 följande:
    Nej precis det är därför jag tvekar lite. Men här är det så lätt att sådana frågar försvinner bland alla miljoner inlägg och så kanske inte alla andra som inte är intresserade av olika preparat, vill höra på vårt tjat :) Men som sagt, jag tror igen lämnar denna tråd hur många andra som än startas. Det är väl snarare risk att de nya trådarna dör ut :)

Jag avvaktar lite och ser om fler är intresserade. Annars bombar jag er med frågor här istället. Skulle dock vara intressant med lite statistik på vad folk äter och hur många försök det tar osv.   
    Jag blir inte trött på "tjat" hihi
    Man ska ju ventilera och fråga allt eller hur?! 
  • Hoppas 2012

Kanske 4a - ja men självklart ska du starta en sån tråd så du får info. Go for it!

Angie - bra ide!

• Hoppas 2012
    pricken89 skrev 2012-01-26 21:02:17 följande:
    Tack gummsan :)
    Kom över i den andra tråden Pricken!! Eller du är redan där?, inte kollat igenom än vilka som tillkommit i listan :)
  • Hoppas 2012
    Får ja låna era ögon? :)
    Har bim idag den 27 men tog ett aco preg igår kväll efter att ha hållt mig i ca 3-4 tim.. tkr att ja ser nåt svagt..

Ser ni något???
    Jag ser! Ser lovande ut!
    sööömntutor!!!
    Hahaha
    Hjärta tack för stöttning men blankt på stickan =( åååhhh jag vill såå gärna!!
    Nej gumman....håller tummarna att mensen inte kommer!
    Kram
    WHALLA!!!!
    INGET!!!!! as i said... 

Skit!!!!!! Kan du inte väcka mannen så du inte ligger och är ledsen ensam gumman? Bra att få ut det!!
    Hjärta
    SmåBustroll skrev 2012-01-27 08:34:43 följande:
    Erfarenhet med CB-spök?! Tog ett test igår, kan varit äl +10, kanske, om jag haft äl... Vet inte. Först när kisset absorberades så såg man att det började bli en bred linje, men så när det torkat var det bara en liiiiiten smal kvar längst ned. Förvisso blå, men inte mkt till streck. Tog ett test idag, av annat märke, som var tokneg. Har mensvärk, knasig mage och ömma bröst. Inte fått tillbaka mensen efter förlossningen med minsteman. 

Har ingen bra kamera, så får inte tagit några bra bilder... Skall googla lite och se om jag hittar något liknande.  
    Hej,
    CB ger väldigt mycket spök har vi både märkt och sett här på FL. Rekommenderas ej, men för vissa passar det ju såklart!
    När du tar någon bild lägg upp så kan vi alla kolla =)
  • Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-01-27 09:11:55 följande:
    kändes som om mensen skulle komma... satte mig och kissade men..inget !!!åh jag vågar ju inte hoppas! när ska jag ta ett test om mensen inte kommer?vilket test ska jag ta
    Bra att det inte kom nått! =)
    Har du nått hemma eller ska du köpa? Ta ett digitalt och håll dig ett tag..?
  • Hoppas 2012
    angie91 skrev 2012-01-27 09:19:38 följande:
    hmmm väckte han... han brydde sig typ int o somna om.. såå vart sur o skällde ut han.. o han somna om..

tack tjejer ni e underbara.. just nu vill ja typ tyvärr bara "försvinna"

finns om ni vill ha hjälp trixxa o kommer läsa såå e de nått skriv... håller mig undan lite..,.

Men vännen.....Hjärta
    Varför beter han sig så dumt?!
    Vi finns här för dig!
  • Hoppas 2012
    KRAAAM till er som har det jobbigt!!! Och er andra mä! Goa tjejer alla ju!

Jag har inte tagit nåt test idag, men lyckades fota min lilla stegring
    Översta är från igårkväll kl 22.30 och det näst översta från lunch igår.
    Jag vägrar tveka det minsta.
    Jag är gravid ♥
    ska testa med digitalt om ett par dagar, mest bara för att få se det i text  

(har ett par graviditetstest kvar om nån vill ha, inboxa mig "först till kvarn"...)

Fina grejor, grattis!
    yessan skrev 2012-01-27 09:44:34 följande:

Undrar oxå över mitt test.. Håller på med ivf, så är på ruvardag 7. så väldigt tidigt att testa, men tycker ändå att jag ser en skymt av ett ljust streck? =)

Ser lovande ut, grattis!
    EllenNoone skrev 2012-01-27 09:44:58 följande:
    Hoppas hoppas ♥.

Måste rusa nu...

KRAM på er!

som sagt inboxa om nån vill ha test (stickor från testlagret)
    meddela gärna andra för jag kommer inte åt datorn förrän ikväll o då är det väl 100 sidor skrivet       
    Har inboxat dig för en stund sen Glad
  • Hoppas 2012

Sluta röka är ett djävulskt projekt Demon
    Men ska läsa boken som jag fick av Pricken igår och se vad den kan göra för mig Glad

• Hoppas 2012
    Choccolat skrev 2012-01-27 10:56:51 följande:
    Men gud.. sluta prata om rökning.. blir så sugen att jag sitter och skakar här... Gaaahhhhhh vad sugen jag är!!!!

(För er som verkligen är motiverade kan jag dock rekommendera hypnos.. låter löjligt men jag tycker det var riktigt bra.. Boken är också bra "Äntligen ickerökare".. om man inte är lika puckad som jag som tyckte det gick så lätt att jag absolut kunde börja igen.. det var ju så lätt att sluta...) 
    Ska som sagt börja läsa den i helgen hihi. Du slutade lätt med den boken?
    iser skrev 2012-01-27 11:06:08 följande:
    Sorry att jag hoppar in som gubben i lådan. Jag följer er tråd och håller mina tummar och tår för er.

Choccolat: Äntligen icke rökare är ju superbra. Men jag hade samma problem. Den gjorde det så lätt att sluta röka att jag inte tyckte att det kunde vara ett problem att börja feströka... Men verkligen en bok jag rekommenderar!
    Oj haha låter som man kan sluta lätt med den boken =)
    eiramis skrev 2012-01-27 11:08:10 följande:
    God morgon tjejer. Läst ikapp, men för seg i huvudet för att komma ihåg vems bild som var vems. Fastnade dock på att det är fler än jag som tar tag i rökningen nu. Är ju i v5+6 idag och har en cigg kvar hemma och sen ska det vara färdigrökt är tanken. Problemet är bara att jag inte riktigt vill slut fast jag vill eller hur man ska uttrycka det. Jag vill för knyttets skull, för jag vet att det verkligen inte är bra för det. Önskar bara att jag slutat innan jag blev gravid. Eftersom jag har ADHD så brukar jag äta centralstimulerande vilket jag inte kan göra nu när jag är gravid och cigaretterna är det sista jag haft som har lite samma effekt så utan nikotin blir jag super ADHD:ig, växlar mellan hyper och astrött, får inget gjort och mår allmänt skit. *Suck* Ursäkta orelevans och gnäll, behövde bara få vräka ur mig. Ska nog gå och ta den där sista ciggen nu...
    Eftersom jag är rökare själv vet jag hur svårt det är att låta bli och hur jobbigt det är. Nu är jag ju dock inte gravid, men hoppas på att vara det snart. Du vet, som alla vi andra, att det inte är något man ska göra när man är gravid. Så huvudet måste bestämma sig för att slänga dom, bgåde för dig och din bebis skull!
    Du kan!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester