• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Marie-anne

oj tidelo! grattis nog tycker jag att du ska prata med killen, han kanske vill höra lite glada nyheter=)

• Humlemamma

Marie-anne: men du skrev själv att du tog ett mynt o öppnade upp testet, det är att "joxa" med testet...
    O vadå exakt menscykel på 25 dagar? Du skrev förut om jag inte minns helt fel att du inte haft mens sen juni för de hade strulat massa..
    O i september va du juh tvärsäker på att du var gravid o så har du ändå lyckats komma på ett nytt bim i oktober trots att du inte ens haft nån mens i september..
    Tror du inbillar dig att du är gravid för att du vill det så jättegärna men jag är säker på att du inte är gravid faktiskt.
    Ring gyn o boka tid för vul så får du det kollat en gång för alla.
    O vill du sen ha barn så får du väl söka dig till Danmark då.

• sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2011-10-29 11:35:18 följande:
    Hej,
    Enligt uträkningar på FL har jag ÄL 2/11 men började igårkväll känna ömt där nere och öm i äggstockarna. Så för säkerhetsskull myste vi på Glad. Är lite osäker på luteal fas o sånt  (förra månaden 13 dgr) men kan man få såna känningar några dagar innan ÄL? Har testat med ÄLtest men inget utslag som visar att det skulle vara ÄL nu. Fast test vet man ju aldrig med Glad. BIM 15/11 också så roligt att följa dig hur det går.
    Roligt att följa er andra också, men ni förstår hur jag menade.
    Och imorse vaknade jag med illamående och att det drar i nedre delen av magen...
    ja men va roligt =) att vi ligger på samma datum!! jag hade ont i vä äggstock igår och mycket flytningar men inget idag ! jag är också osäker på just lutenfas så vi kör varannan dag och en gång xtra när jag misstänker äl-dagen =)

va spännande !!! 
  • Langtarmassa
    viochdu skrev 2011-10-29 18:26:13 följande:
    Det är så det ska vara. Lika starkt eller starkare.. Jag säger bara LIGG på för fullt hela helgen. ÄL om 24-48 timmar. Så starta nu :)
    ¨Misstänkte det, men var inte helt säker då jag inte fått ett starkare teststreck än kontrollstreck innan, utan bara lika starka.. 

Men ja, i fredags, igår, idag, imorn och tisdag ska det garanterat mysas allafall :P

• viochdu
    Langtarmassa skrev 2011-10-30 07:44:50 följande:
    ¨Misstänkte det, men var inte helt säker då jag inte fått ett starkare teststreck än kontrollstreck innan, utan bara lika starka.. 

Men ja, i fredags, igår, idag, imorn och tisdag ska det garanterat mysas allafall :P
    Bra!

Slit ut mannen din bara :)
  • Langtarmassa
    viochdu skrev 2011-10-30 07:46:38 följande:
    Bra!

Slit ut mannen din bara :)
    Haha nejdå, nog snarare han som sliter ut mig isåfall.. :)
  • Bebisfabriken

Hej,
    Vi gjorde donatorsinsemination den 17/10. Jag hade ätit Pergotime i 5dgr. Kan det påverka testet??
    Detta test är gjort på BIM -1.
    Vågar man lita på det eller luras testet om man tar det en dag för tidigt???

Är det två streck???
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester