• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • lilaemma
    MissMollis skrev 2011-11-01 09:21:09 följande:

Inom tid, ser dock inget här..

Och efter tid, hmm nu e ja osäker om det verkligen syns här i min mobil var d bättre men äsh.. :)

Vilket märke är det?
  • viochdu

Slemtorsk. Testa i morgon med morgonkiss och för bövlen lägg ett test på toastolen innan du går och lägger dig så är det bara pinka sen om du blir kissenödig vid tre igen.

• MissMollis
    lilaemma skrev 2011-11-01 09:28:34 följande:
    Vilket märke är det?

De är köpta fr Billigatester, kan de heta wondfo?!
  • slemtorsk i din bralla
    viochdu skrev 2011-11-01 09:30:33 följande:
    Slemtorsk. Testa i morgon med morgonkiss och för bövlen lägg ett test på toastolen innan du går och lägger dig så är det bara pinka sen om du blir kissenödig vid tre igen.
    ha ha ha... om mannen blir kissenödig då????  Han brukar vara den som går upp mitt i natten o pinkar.. jag gör det ALDRIG annars... vilket helt plötsligt får mig att börja få en liten känsla... kissa mitt i natten.. tycker mig minnas att det var vanligt ganska tidigt i min förra graviditet...hmmmmmObestämd
  • sweasmamma
    MissMollis skrev 2011-11-01 09:28:20 följande:
    Ja du kroppen knasar med en ibland, låter ju som du har gravsymtom, vart ligger du i cykeln?

Min bröst gör oxå ont runt om i kanterna el vad man säger haha. Första gången det kom var jag bombsäker jag var gravid men nehe lixom.
    jag skulle ha bim ca 26 men den 21 fick jag blödning som varade i 3 dagar,mängdmässigt 1 tampong om dagen!tog ett test där och då fick jag det berömda spökplusset,smalt blått streck !tog ett dagen efter som va neg!! men jag kan ju haft äl senare än jag trodde,trodde jag hade äl 9-12 men kan ju haft den senare och då blivit gravid men ..äh nej det låter lite långsökt =)
  • Lufsan
    MissMollis skrev 2011-11-01 09:21:09 följande:

Inom tid, ser dock inget här..

Och efter tid, hmm nu e ja osäker om det verkligen syns här i min mobil var d bättre men äsh.. :)

Tyvärr så ser det ut som färg rester när testet torkat bara. =( Eftersom jag verkligen inte kan se något på den andra bilden. Kunde du själv se något när testet var blött?
    En dag i sänder.
  • viochdu

Slemtorsk. Förhoppningsvis så pinkar han inte på ditt test för då lär du ha ett neg. Test att visa upp i morgon och några sådana test vill jag inte ser mer. Så se och bli pinkenödig så kan du lägga ut ditt pos-test här i morgon så vi får jubla. :-P

• alexander2011

två tester  från igår o idag..så negativt som det bara kan bli men än ger jag inte upp, långt kvar haha. verkar som alla tester ger spöksträck :S

• mamma91

Hej, när det inte kommer upp något kontroll strek ska man inte läsa av testet va? har gått 5 min men inget har kommit upp.

• alexander2011
    mamma91 skrev 2011-11-01 11:12:38 följande:
    Hej, när det inte kommer upp något kontroll strek ska man inte läsa av testet va? har gått 5 min men inget har kommit upp.
    nej då är det antingen fel på testet eller så har du gjort fel
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester