• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • goldielocks

Är det bara jag som ser en lätt skugga?
    Alldeles för tidigt och med eftermiddagsurin när jag enbart lyckats hålla mig någon timma... Men kunde ju inte hålla mig för att göra ett litet test i förtid ;)
  • isis bianco
    Guacamole skrev 2011-11-01 20:20:52 följande:
    Nya tag :) 
    Absolut! Ger man upp finns det ju noll chans till bebis, så man måste fortsätta!
    Kanske kroppen fattar att det är negativt och sätter igång mensen imorgon.
    bloggar om vår resa till att få bli föräldrar --> lyckaabovo.wordpress.com
  • Ebba08

Goldielocks, jag ser en skugga på det nere testet. Varför plockar du isär det?

• goldielocks
    Ebba08 skrev 2011-11-01 20:33:58 följande:
    Goldielocks, jag ser en skugga på det nere testet. Varför plockar du isär det?
    För att det reflekterades så i rutan att jag inte tyckte att det fångades bra på kort :S

Jag ser ju skuggan rätt bra i verkligheten, men såfort jag fotade så syntes det bara på varannan bild och knappt då
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester