• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EQ85 skrev 2012-06-07 09:37:15 följande:
    nåå jag e nyfiken, vad visa ditt i morse?

Tyvärr inge klokare :( Samma svaga skugga efter att testet torkat som igår, grrr. Ska köpa ett DocMorris vid 11 så får vi se då.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    FrökenIda skrev 2012-06-07 10:39:34 följande:
    Trist! :( Doc morris gillar jag av någon anledning. Men det är väl bara för att man tycker sig se de där spökstrecken lite "tydligare" haha 

Minns du vi snacka igår? =) Du hjälpte oss med ett dåligt foto taget på vårt test =) Hur som helst så har vi köpt ett cb digital som vi skulle ta i morse men min sambo fick åka in och jobba och jag vill inte ta det hemma själv... så vi bestämde sent igår kväll att jag skulle spara mitt morgon urin i kylen tills han kommer hem =) Försöker dock vänta så länge jag kan med att kissa men det börjar trycka ordentligt nu =)

Uppdatering - check !
    Jag håller tummarna för att doc morris är med dig ! =)  
    Klart jag minns dig, spännande med digital, jag har ett som väntar men jag vill få mer än en skugga först. Jag ska strax lägga ut bild på mitt Doc Morris :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Så här blev det

• kanske 4a
    LisaW111 skrev 2012-06-07 12:56:02 följande:

Skrattande läste just i tråden och satt då och analyserade din tomma hylsa "kanske 4a" *Hahaha det sjuka är att jag nästan tyckte mig se ett svagt streck innan jag fattade.... det visar ju hur gärna man VILL se något *HAHA

Menar du den undre bilden? för det är hela testet ihopsatt och där ser man ju ett supersvagt streck. Om du menar överdelan av hylsan på första bilden så förstår jag att du fick koncentrera dig mycket :)
  • kanske 4a
    Jess86 skrev 2012-06-07 12:50:24 följande:

Ser ju lovande ut! Hur många dagar sen du hade ÄL? Kom strecket inom tiden?
    Jag är på äl +10 och strecket kom inom tiden men var superdupersvagt då. Sen blev det tydligare efter en stund.
  • kanske 4a
    Jess86 skrev 2012-06-07 13:05:50 följande:

Ok! Jag tror nästan du kan ta ett digitalt om du håller dig från att dricka och kissa några timmar Skrattande
    Hehe åkte till jobbet efter att jag skrivit mitt inlägg, men i morgon blir det digitalt, huuu vad läskigt!
  • kanske 4a
    alexander2011 skrev 2012-06-07 13:29:07 följande:

inom tiden :) isf GRATTIS!!!!!!!

Hehe, vågar inte säga tack än. Tror det var inom tiden iaf, kollade ju inte med klockan iof. Men det det var iaf inom 10 min, vet inte gränsen för DocMorris.
  • kanske 4a
    Odetta skrev 2012-06-07 13:42:55 följande:

Då säger jag GRATTIS för sådär såg mitt doc Morris ut ÄL +10 och jag är i v12 nu

Jag hoppas du har rätt!!
  • kanske 4a
    Jess86 skrev 2012-06-07 22:33:59 följande:
    Kanske 4: Nu ser jag att du ska ta digitalt imorrn, SPÄNNANDE!!!! Tar du på morgonen då?

Ja om jag vågar, huuu. Tar nog ett testlagret först och sen digitalt i samma om det visar något. Hur ska jag kunna sova???
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-06-07 22:33:24 följande:
    Kanske 4: hur ser testen ut idag?!

Testlagret i morse samma som igår, sen tog jag ett DocMorris vid 11.30 som blev supersvagt inom tiden men sen tydligare. Kan lägga ut bilden igen här.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester