• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ingen tvekan här heller längre, wiiiiiiiiiiiiiiiihoooooo!!!!!!! Skrattande

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Wow vad många som plussar nu, stort grattis till oss allihopa!

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    un poco skrev 2012-06-10 08:30:04 följande:
    Idag tog jag det digitala, men det var negativt. Tror inte det är min tur denna månad. Känns tråkigt att 2 test fått upp mitt hopp lite.

Beställde från Billiga tester så de kommer nog lagom till Bim dagen, får testa då utifall mensen uteblir. Nu har jag slängt ut mer än 500 kr  bara på några dagar, så nu får det vara bra Obestämd

Grattis till plus

Nej vad tråkigt Rynkar på näsan Men ge inte upp än. kram Hjärta
  • kanske 4a
    skumbanan skrev 2012-06-10 10:14:12 följande:
    Kanske 4:à: grattis!! Vad härligt!

Taaaaaaaaack, är helt darrig, nu börjar det sjunka in så sakta.
  • kanske 4a
    Tösabiten88 skrev 2012-06-10 11:47:09 följande:
    kanske 4:a: ett stort grattis :)

Tack!
  • kanske 4a
    Loa skrev 2012-06-10 13:49:01 följande:
    Om bim är beräknad mens så var det i förrgår. Jag åkte och köpte ett digitalt test och det visade positivt. Nu behöver vi inte fundera mer :)

Känslan när texten gravid kommer fram är helt obeskrivbar. Stort grattis!!
  • kanske 4a
    MirandaMay skrev 2012-06-10 22:41:02 följande:
    Hej allihopa! Har följt den här tråden länge men aldrig kommenterat eller lagt upp något. Nu är vi på andra försöket och jag tog ett test med KVÄLLSurin på äl+7 (extremt tidigt och på kvällen, jag vet. ) Jag tyckte mig se en svaaaag skugga skymta och kunde inte låta bli att trixa lite. 

Vad tror ni?
    Ska förstås ta ett imorgon bitti men bara på kul vill jag höra vad ni tror?

Det syns, nästan så jag vågar mig på ett grattis!
  • kanske 4a

Idag är testlagret tydligt och klart, en rejäl ökning från igår, så skönt! Väntar på att BM ska ringa mig 9.10 och sen får vi se om jag får ringa KK själv och slåss för ett tidigt VUL. Min magkänsla säger mig dock att det sitter rätt den här gången.

• kanske 4a
    kanske 4a skrev 2012-06-11 08:14:16 följande:
    Idag är testlagret tydligt och klart, en rejäl ökning från igår, så skönt! Väntar på att BM ska ringa mig 9.10 och sen får vi se om jag får ringa KK själv och slåss för ett tidigt VUL. Min magkänsla säger mig dock att det sitter rätt den här gången.

Helt förstummad, KK ringde och gav mig en tid på onsdag utan minsta bråk! Har aldrig hänt förut. Hoppas man ser något då.
  • kanske 4a
    MirandaMay skrev 2012-06-11 09:06:15 följande:
    Tusen tack för era kommentarer! Jag är superpirrig, testade tidigt imorse igen men det blev inte nån större skillnad från igår kväll. Möjligtvis liiiiiite tydligare men inte mycket. Fick inte till riktigt lika bra bild men här är dagens test iaf. Äl + 8.

Lite tydligare är det och jag säger definitivt grattis!! Mina var lika svaga två dagar i rad i början, först nu de börjat sätta fart.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester