• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-20 17:06:04 följande:
    VAA!?!! HUR KAN DU?!?!?

Jag hade testat i går om jag vore du haha

Hahaha :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Blä vad trist knasten, kram! Hjärta

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    smultrontuss skrev 2012-08-21 09:11:22 följande:
    Nu fick jag äntligen upp bilden. Vad tror ni,är det ett svagt plus?

Solklart plus, grattis!
  • kanske 4a
    finskaflikkan skrev 2012-08-21 10:30:31 följande:

Den understa är från inatt och torkad såklart och den övre från imorse... Anar ju något...

Undrar dock hur hög känslighet dessa har??
    CB har 25 och har för mig dessa hade mer och därför kanske de knappt syns?

Nån?   

Jag tror absolut att det är ett plus!
  • kanske 4a

Ok tjejer håll i er nu! Här kommer mitt test äl +7, efter tiden Skrattande
  • kanske 4a
    finskaflikkan skrev 2012-08-21 11:13:20 följande:

Hehe... Har bara så otroligt svårt att ta till mig de då jag haft 3mf nu sista tiden... :-/

Trixxy: ja de där va ett jättefint plus! Så såg mina tester ut oxå när jag vänta min son och ängladotter.

Kanske 4a: Ser inget... :-/ Men äl +7 är väl rätt tidigt? eller?         

swallow the moon skrev 2012-08-21 11:13:37 följande:
    ser inget tyvärr...

Nej och det hade jag inte räknat med heller. Bara så kul att äntligen få testa igen Skrattande
  • kanske 4a
    SannaS skrev 2012-08-24 23:33:41 följande:
    Det blev ingen bebis denna gång :( Fick missfall i onsdags .. känner så djup sorg med tanke me vårt långa försök :(
    Grattis till alla gravida och ni som plussar och lycka till!!

Åh vännen vad tråkigt, vet hur det känns Gråter
  • kanske 4a

Alltså varför kan man aldrig ge upp och inse att det inte blivit något. Skulle inte ens testa idag men självklart gjorde jag det och det syns en skugga efter testet torkat. Fått så många gånger, (vet att man inte kan lita på torkade test) även när jag var gravid nu senast. Men då fick jag det på äl +9 och idag är det äl+ 11. Bläää, syns såklart inte på kort heller men slänger in bilden ändå.

• kanske 4a
    viochdu skrev 2012-08-25 17:11:07 följande:
    Den där skuggan som så många ser. JAG tror att den skuggan är kanten av det "vita" strecket som SKA bli färgat.

Jag och min sambo undersökte dom där testerna veckan då jag hade ÄL då jag hade ett lot nr jag hört bara va skit. Och det va det vi kom fram till.... Eftersom jag fick svaga streck på ÄL+1 hahahahahahahahah

haha jo det var ju lite väl tidigt :) Ja visst kan det vara så, eller så är det teststrecket som syns igenom bara, ett spöke helt enkelt. Men irriterande är det ändå.
  • kanske 4a

viochdu skrev 2012-08-25 17:21:28 följande:
    Det svaga svaga svaga strecket jag tycks se tycker jag sitter för nära kontrollstrecket. Men vi kanske kollar på helt lika ställen...
    popcornplaya skrev 2012-08-25 17:28:59 följande:
    Kanske 4: jag anar allt en svag skugga.

Jag tror inte att det är något, men klart hoppet tänts. Tog ett nytt i morse och nu blev det ett vitt streck. Så det är nog bara ett spöke. Tycker dock brösten ömmar mer än vanligt, men BIM i morgon så det lär visa sig snabbt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester