• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nelliepop skrev 2012-02-09 13:38:50 följande:
    Tack alla goa vänner för alla gratulationer... Ni är underbara.. Jag önskar jag kunde trolla så ni alla får uppleva detta på en gång.. Glad 

Trodde aldrig denna dag skulle komma med tanke på våran historia...Hjärta 

Måste bara få berätta.. Jag hittade ju min biologiska pappa för 5 årsen.. Han har ju missat allt gällande mig o mina barn.. Jag berättade igår att han ska bli morfar igen..Han bara skrek i tele av lycka.. Och grät som ett barn.. Min sambo o min far har har känt varandra i över 20 år.så detta är något speciellt för honom....       
    Härligt att du hittade din biologiska far, måste varit en upplevelse som fört mycket glädje med sig. Men är det jag som tänker helt fel? Din sambo har alltså känt din pappa under tiden ni var ihop utan att veta att det var din biologiska pappa?
    =)
  • Hoppas 2012
    Nelliepop skrev 2012-02-09 14:14:19 följande:
    Nej... Min sambo o jag har varit ett par i 3 år.. Vi träffades genom min pappa.. De har känt varandra länge...Så våran situation är lite invecklat..

Ja det har varit en berg o dalbanna detta.. Ingen dans på roser heller direkt.. Men idag är jag en hel människa...  
    Ok, skönt att höra du idag mår bra!
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-02-09 21:16:37 följande:
    Knasten: den där boken var verkligen sjukt bra för mig! Tänker inte ens på att jag rökt :)
    Det var ett gott betyg till boken :)
    Känner du verkligen ingenting? Gud vad skönt för dig. Jag har det väldigt jobbigt med det. Efter så många år är det inte så lätt...
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-02-09 22:29:03 följande:
    Hoppas : var inte rädd! Det värsta som kan hända är att du misslyckas! Läs då om boken! Jag har rökt ca 18 år, med uppehåll för två grav och ett misslyckat försök att skuta...
    Ja jag vet..går att läsa om o så men åh....sugen men inget tagit än, abstinens och en allmänt pissig dag
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-02-09 22:45:25 följande:
    Hoppas : förlåt... Uppfattade inte att du slutat. Bit i hop, abstinensen försvinner! Pepp! Pepp! Hurra! Jag är äntligen icke rökare!!! Jag är fri!!!
    Skönt att du inte känt av abstinensen, det gick ju ovanligt snabbt på en och samma dag utan sug efter cigg. Bra jobbat. Vet du varför du inte hade ett sug efter cigg? 
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-02-10 06:06:56 följande:
    Vet inte om det har med att jag var så inställd på argsinta när jag började läsa, har följt alla steg och instruktioner...

Bra! Har också följt instruktionerna (tyckte de var omedvetna instruktioner om man säger så) men tycker ändå det är jobbigt. Vi får se hur det går, känner mig inte dålig om jag tar, då får jag läsa om helt enkelt.

Fint + där!

ÄL+7 idag och väntan är seg...

• Hoppas 2012
    sofia gbg skrev 2012-02-10 08:53:48 följande:
    Tack! - det känns ganska skumt och overkligt fortfarande!! haha
    Grattis!
    Momtobee skrev 2012-02-10 08:55:03 följande:
    Tack!
    Jag Plus på äl+9. Är på äl+10 idag =) BIM mellan den 14-15 nånstans =)
    Nu är det ännu lättare att sluta röka
    Ska bort hela helgen så hoppas kunna hålla mig till bim-4 ca tisd/onsdag...men man är ju nyfiken. Ja hade jag haft lyckan att + hade rökningen inte varit ett problem =)
    Ville bara försöka att bli rökfri innan
  • Hoppas 2012

Hej Jennie
    Jag har använt monitorn denna månaden o den vill ha morgonurin. Man ställer även in den på 6-timmars intervall.
    Jag väntar spänt på att se om den hjälpt mig men har tyvärr lite känningar på mens, ömmar som tusan i underlivet, suck

• Hoppas 2012

Hej tjejer,

Sitter på tåget hem till Stockholm o var ju tvungen att kolla in här medans det finns täckning :)
    Hoppas alla haft en bra helg.
    ÄL+9, bim-6 idag... 

• Hoppas 2012

Hej!
    Alla pratar om molvärk, jag med, men vad är det för er eg? Kan ni beskriva var o hur det känns? Vet det är svårt att förklara men försök gärna!! :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester