• TheFamily

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemtorsk: kan ju vara flytningar! Hade massor när jag blev gravid (och har fortfarande)
    Vet den där känslan. Även dagarna efter jag plussade, var jag livrädd för att mensen skulle komma. Man var på stan och helt plötsligt kändes det blött i trosorna...kastade mig in i ett omklädningsrum på lindex och drog ner och kollade....flytningar!!

Lycka till! Kram

• TheFamily

Charlottaråtta: ser ut som det är positivt, men skulle ta ett till test imorgon bitti!
    Håller tummarna! Kram

• TheFamily

Sara: grattis!!!!
    Kolsyrat vatten hjälper mot illamåendet, då rapar man mer också vilket brukar kännas skönt. Saker som är knapriga brukar vara bra typ morotsstavar, jag hade dille på selleri i början. Drick mycket vatten (utan kolsyra) och det viktigaste: VILA!!
    Kram

• TheFamily

Nicesara: inskrivning på BVC i v7+4 redan är inte det lite tidigt??? Jag skrev iaf in mig på MVC när jag blev gravid och sen när bebisen var född gick jag på BVC (och gör fortfarande)....

Ha ha....kunde inte låta bli... Sorry ;)

• TheFamily

Jennie: lite ro kan man ju få genom att prata lite med en bm. Men även i V6 kan det vara svårt att se om det finns nåt foster och hjärtaktivitet, OM du får ett tidigt vul och man inte ser nåt foster, gör det dig MER stressad.
    Jag har flera mf och ma bakom mig och var orolig. Fick ett vul när jag var i v10, då såg man en tydlig bebis och har kunnat slappna av sedan dess!
    Hoppas det blir som du vill! Kram

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester