Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
om du då brukar ha 16-18 dagars lutealfas så blir det ju ett påslag på 2-4 dagar på det... så ons-fre någon gång
man kanske ska göra som jag...skaffa sig en blodsockermätare (kostar under hundringen på apoteket) och hålla koll på sina sockernivåer.
Det är också så att har man väldigt ojämnt blodsockernivå så är det svårare att bli gravid, och eftersom jag är överviktig och har lite ...svårt....med socker så köpte jag mig en.. jag har ju även diabetes i nära familj så det är ärftligt så jag testar med jämna mellanrum för att se så att sockernivån ligger bra.
KUL NIKAS!!! Man får grattulera.. det är ju inte utrymme att analysera ens utan där syns det ju faktiskt.. vad roligt med ett plus till i tråden....mera mera mera
nu vill jag ha fler test här !!!!!!!!!!!!!
Har tråkigt nu när jag inte kan testa själv liksom... ha ha... inte ens ägglossningstester eftersom jag styr min ägglossning nu.....
räknar med att ha MIN testdag runt lucia typ... så nu får ni andra underhålla mig under tiden.
Mari-anne...jag går ju igenom ivf så det har inte hänt mycket. Ska göra ultraljud i dag för att kolla hur det gått med äggproduktionen, hoppas på en bra siffra och ett datum för äggplock.
Tack för alla lyckönskningar. Allt gick bra 11 ägg fanns det och de var i perfekta storlekar, så i morgon kväll tar jag ägglossningssprutan och på mandag ska det plockas ägg....på onsdag får jag tillbaka ett embryo som förhoppningsvis stannar
Emma...såg det oxå utan redigerat...men på mobilen..ändrade storleken så det blev mindre o då syntes det..frågan är väl om det har rätt färg.....har det det....så kan det ju bli spännande