Inlägg från: kanske 4a
|
-
-
Mäh dumma dator skickade när jag la ut bilderna. Skulle skriva, hej tjejer någon som har lust att trixa dessa? Alla från i morse, hann tyvärr inte ta inom tiden. -
Suilan skrev 2012-09-23 15:49:01 följande:Men jag tycker att det är jättesvagt... :/ Usch, jag är så rädd för att bli besviken.
Grattis! Det är inte alls svagt, oroa dig inte! -
Åh grattis Tess26!!!
Mameli: jag anar något på ditt fortfarande, synd att det inte ökar.
Petra: Härligt med +3 :)
Jag har inte testad idag, så deppig, tempen sjönk igår, knasigt 3 dagar före BIM men nu är den på normal igen idag.
-
Tess26 skrev 2012-09-24 18:05:12 följande:Asså.ett digitalt visar väl inte fel?
Nej det gör det inte! :) -
Åhh vad spännande, nu är det väl ändå din tur!!Knasten83 skrev 2012-09-25 07:12:21 följande:Ankena: jag ska förhoppningsvis insemineras nästa tisdag! :) beror på om det släpper ett ägg!
Själv då? Mår du illa? -
MissJibs skrev 2012-09-25 10:26:06 följande:Åh jag hoppas!!! Gått 11 månader nu... Jo d e RFSU
Jag ser också :) -
Myzan85 skrev 2012-09-25 11:06:07 följande:En fråga om spökstreck. Om man får ett spökstreck. Då testet börjar torka hur ser spökstreck ut då?
På mitt test som börjar torka lite så syns det tydligare att et är ett svagt svagt men rosa streck. Är så orolig att det ska vara ett spökstreck.
Fast spök blir inte rosa, det är min fasta övertygelse iaf :) -
Jag fick streck efter att katten skvätt vatten på mitt test, grrr. Tog ett Doc Morris som var neg. Nu tror jag att jag ger upp för den här gången. BIM idag.
-
lih: jag ser på CB :)